• تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردین 1399 - 0:43
  • کد خبر : 12047
  • چاپ خبر

هیچ منعی برای حضور در بیمارستان هاجهت دریافت خدمات پزشکی وجود ندارد

مهدی شفیعی گفت: هیچ منع و یا نگرانی برای حضور مردم در بیمارستان ها جهت دریافت خدمات پزشکی وجود ندارد چرا که بیمارستان ها مداوم ضدعفونی و گند زدایی می شوند. به گزارش راه آرمان؛ مهدی شفیعی مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با

مهدی شفیعی گفت: هیچ منع و یا نگرانی برای حضور مردم در بیمارستان ها جهت دریافت خدمات پزشکی وجود ندارد چرا که بیمارستان ها مداوم ضدعفونی و گند زدایی می شوند.
به گزارش راه آرمان؛ مهدی شفیعی مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با نگرانیهای مردم برای حضور در بیمارستان ها و یا درمانگاهها جهت دریافت خدمات پزشکی و اورژانسی گفت: هیچ منع و یا نگرانی برای حضور در بیمارستان ها جهت دریافت خدمات پزشکی وجود ندارد چرا که بیمارستان ها مداوم ضدعفونی و گند زدایی می شوند.
وی تاکید کرد: مردم بیشتر باید نگران حضور در اجتماعات و خروج از خانه به بهانه های خرید و .. باشند.
شفیعی تاکید کرد: مردم اگر نیاز به خدمات پزشکی دارند باید به بیمارستان ها مراجعه کنند تا بیماری های جدی مورد غفلت قرار نگیرد اگر چه که پیشنهاد ما این است که به نزدیکترین کلینیک محل زندگی خود برای درمان مراجعه نمایند.
مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان این که در شهر کرمان بیمارستان‌های افضلی پور و پیامبر اعظم را برای بیماران کرونایی معرفی کرده ایم، توضیح داد: اگر چه، بیمارستان هایی به صورت ویژه برای درمان بیماران کرونایی در نظر گرفته شده اما سایر بیمارستان ها نیز می توانند بیماران کرونایی را پذیرش کنند.
وی ادامه داد: همه بیمارستان ها موظف هستند تا بیماران را پذیرش کنند و در صورت مشکوک بودن به بیماری کرونا توصیه شده است که فرد را به بیمارستان افضلی پور بیاورند.
شفیعی همچنین در خصوص بیمارستان شهر زرند گفت: در بیمارستان این شهرستان به اندازه کافی فضا وجود دارد و مجموع بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان به طور کلی ۱۱ نفر بوده است.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توضیح داد: شهرستان زرند شهری صنعتی حساب می آید؛ از این رون گرانی در مورد این شهر؛ بازگشت کارگران واحدهای صنعتی که بومی شهرهای دیگر هستند، بعد از تعطیلات نوروز است.
وی ادامه داد: اگر افرادی از شهرهای با شیوع بالا به شهرستان زرند بیایند باید توسط کارفرما ۱۴ روز قرنطینه شود و بعد از احراز عدم آلودگی، کارگر می تواند سرکار برود.
مدیرگروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: کارفرما باید هزینه دوران قرنطینه کارگر ازجمله غذا، مکان و … را بدهد در غیر این صورت مطابق با قانون با کارفرما برخورد می شود.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.