• تاریخ انتشار : شنبه 12 اسفند 1402 - 20:35
  • کد خبر : 14870
  • چاپ خبر
دوازدهمین مجلس شورای اسلامی

حسن‌پور و دوستعلی کاندیدای کرمان و راور به مجلس دوازدهم راه پیدا کردند

‍ “حسن‌پور” و “دوستعلی” نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شدند. “زاهدی” و “پورابراهیمی” نمایندگان فعلی از راهیابی به مجلس بازماندند! مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی کرمانی‌ها به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ نتایج قطعی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور اعلام شد. به گزارش پایگاه خبری

‍ “حسن‌پور” و “دوستعلی” نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی شدند.

“زاهدی” و “پورابراهیمی” نمایندگان فعلی از راهیابی به مجلس بازماندند!

مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی کرمانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ نتایج قطعی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمان و راور اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری راورسلام رحمان جلالی رئیس ستاد انتخابات استان کرمان پیش از ظهر امروز شنبه‌ ۱۲ اسفند ماه در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در حوزه انتخابیه کرمان و راور، شهباز حسن‌پور با ۷۴ هزار و ۲۱۹ رای به عنوان نامزد اول و مجید دوستعلی با ۷۱ هزار و ۵۶۶ رای به عنوان نامزد دوم، منتخب شدند.

وی ادامه داد: محمدرضا پورابراهیمی با ۵۸ هزار و ۸۵۸ رای، محمدرضا باهنر با ۳۵ هزار و ۲۸۰ رای، محمدعلی عسکری با ۳۱ هزار و ۸۷۰ رای و محمدمهدی زاهدی با ۲۵ هزار و ۳۵۲ رای در رده‌های بعدی رای‌های اخذ شده حوزه انتخابیه کرمان و راور قرار دارند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان، مجموع آرای مأخوذه در حوزه انتخابیه کرمان و راور را ۲۵۴ هزار و ۷۸۶ رای و میزان مشارکت آن را ۴۱ درصد اعلام کرد و افزود: در مجموع در کل استان کرمان مشارکت نزدیک به ۵۰ درصدی رقم خورده است.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.