• تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 دی 1402 - 5:42
  • کد خبر : 14807
  • چاپ خبر
حجت‌الاسلام سلمه‌ای:

مراسم تکریم و معارفه مسئول مدرسه علمیه فخریه راور برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری راورسلام به نقل از روابط عمومی مدرسه علمیه فخریه راور؛ طی مراسمی، از زحمات خالصانه استاد معزز، عالم ربانی و مسئول سابق مدرسه علمیه فخریه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی تویسرکانی تقدیر به عمل آمد. مرحوم حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی قریب به چهل سال در سنگر امامت جمعه شهرستان

به گزارش پایگاه خبری راورسلام به نقل از روابط عمومی مدرسه علمیه فخریه راور؛ طی مراسمی، از زحمات خالصانه استاد معزز، عالم ربانی و مسئول سابق مدرسه علمیه فخریه مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج علی تویسرکانی تقدیر به عمل آمد.

مرحوم حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی قریب به چهل سال در سنگر امامت جمعه شهرستان راور فعالیت داشتند. همچنین بالغ بر بیست سال عهده دار مسئولیت مدرسه علمیه فخریه راور بودند و تا پایان عمر شریف و با برکتشان در این مسئولیت خطیر، انجام وظیفه می‌کردند.

این مراسم با حضور مدیر، معاونین و نمایندگان مرکز مدیریت مدارس علمیه استان کرمان، روحانیت معزز شهرستان راور، طلاب مدرسه علمیه فخریه و جمعی از مسئولین شهرستان راور از جمله اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی، مدیر اداره آموزش و پرورش، رئیس اداره بهزیستی و کمیته امداد، مسئول سازمان تبلیغات اسلامی و سایر مسئولین در نمازخانه مدرسه علمیه فخریه برگزار گردید.

در ابتدای مراسم پس از تلاوت آیات قرآن کریم، حجت الاسلام و المسلمین مهدیان، مدیر مدرسه علمیه فخریه، به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبیین ساحت‌های تربیت طلاب در حوزه فخریه، چهار محور شخصیتی مرحوم تویسرکانی را در مقام مسئول مدرسه فخریه را برشمرد.

در ادامه مدیر حوزه علمیه استان کرمان، حجت الاسلام سلمه‌ای، با بیان اینکه مرحوم تویسرکانی از روحانیون پیشتاز حوزه های علمیه استان بود خاطر نشان کرد: تلاش ایشان در مدرسه علمیه فخریه در سه ساحت گوناگون تاسیس، راهبری و مدیریت مدرسه صورت گرفته که خود نشان از توان مدیریتی والا ایشان داشت.

وی افزود: حجت الاسلام والمسلمین آبادی‌پیشه از روحانیون پیشگام عرصه مدیریت در شهر مقدس قم بوده‌اند و مسئولیت‌های مهمی نظیر مدیریت شهرک مهدیه، مسئولیت موقوفات و منابع پایدار کشور، معاونت امور مالی حوزه قم را در کارنامه خود دارند.

حجت الاسلام و المسلمین آبادی‌پیشه نیز با تاکید بر جایگاه و شخصیت مرحوم تویسرکانی بیان داشت: قبول مسئولیت مدرسه علمیه فخریه شهرستان راور، با هدف تربیت طلبه طراز انقلاب می باشد و ان‌شاالله با عنایت مهدی موعود امام زمان عجل الله تعالی فرجه شریف تمام هم و غم اینجانب، در حد بظاعت به جهت رشد و شکوفایی و استمرار موفقیت های مدرسه علمیه فخریه خواهد بود.

گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در تاریخ ۱ آذر ماه دعوت حق را لبیک گفتند و مراسم چهلمین روز درگذشت ایشان عصر پنجشنبه در محل حسینیه کبیر راور برگزار می گردد.

انتخاب خبر /کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.