• تاریخ انتشار : سه شنبه 22 اسفند 1402 - 7:02
  • کد خبر : 14886
  • چاپ خبر
دادستان راور:

دادستان راور به هنجارشکنان و اخلالگران چهارشنبه‌سوری هشدار داد

به گزارش پایگاه خبری راورسلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه سوری، گفت: اخلال در نظم و آسایش عمومی جرم محسوب میشود و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضائی صورت می‌گیرد. مجتبی استوار زاده اظهار کرد: خانواده‌ها فرزندان خود

به گزارش پایگاه خبری راورسلام دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با اشاره به پیش رو بودن چهارشنبه سوری، گفت: اخلال در نظم و آسایش عمومی جرم محسوب میشود و با هرگونه اخلال در نظم و امنیت و برهم زنندگان آسایش مردم برخورد قاطع قضائی صورت می‌گیرد.

مجتبی استوار زاده اظهار کرد: خانواده‌ها فرزندان خود را از خطرات مواد محترقه و آتش‌زا آگاه نموده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند؛ چراکه همراهی خانواده‌ها و قانون‌مداری شهروندان باعث می‌شود چهارشنبه آخر سال در امنیت کامل و به آرامی سپری شود.

وی افزود: افرادی که حرکات غیر متعارف در چهارشنبه سوری انجام دهند، شامل اخلال در نظم عمومی بوده که طبق ماده ۶۱۸ قانون مجازات اسلامی علاوه بر ۷۴ ضربه شلاق، از ۳ ماه تا ۱ سال حبس مجازات دارد.

دادستان راور با بیان اینکه طبق ماده ۴۹۲ قانون مجازات اسلامی صدمه به هر شخص دیه و قصاص را به همراه دارد، ادامه داد: نگهداری مواد محترقه برابر قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، مجازات حبس برای فرد ایجاد می‌کند.

🔹این مقام قضایی تصریح کرد: در همین راستا مأمورین فرماندهی انتظامی شهرستان راور یکدستگاه خودروی حامل مواد مخدر و مواد محترقه و یک عدد افشانه غیرمجاز را توقیف و پس از تشکیل پرونده، متهم با دستور مقام قضایی به زندان معرفی شد.

🔹وی در ادامه افزود: هر فردی بخواهد موجب سلب امنیت، آسایش و سلامت مردم شود، بازداشت و برای او پرونده قضایی تشکیل می‌شود.

🔹مدعی العموم شهرستان تاکید کرد: حواسمان باشد چهارشنبه سوری را به کام خودمان و دیگران تلخ نکنیم و به قیمت شادی کوتاه مدت، اتفاق ناگواری برای عزیزانمان نیفتد.

🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور در پایان یادآور شد؛ همراهی خانواده ها باعث خواهد شد تا چهارشنبه آخرسال را در امنیت سپری کرده و تعطیلات نوروز خوبی را در کنار اعضای خانواده خود داشته باشیم.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.