• تاریخ انتشار : دوشنبه 23 بهمن 1402 - 20:46
  • کد خبر : 14859
  • چاپ خبر
در جریان یک تجمع:

نارضایتی کارگران معادن راوری از شرکت ذغال سنگ

کارگران راوری معادن ذغال این شهرستان از شرکت ذغال‌سنگ و صندوق بازنشستگی کشور اعلام نارضایتی کردند و از کار دست کشیدند. به گزارش پایگاه خبری راورسلام درحالی‌که در ماه‌های پایانی سال به‌سر می‌بریم، کارگران معدن همکار شهرستان راور خبر از کسری و معوقه‌های حقوقی، عدم پرداخت بیمه تامین‌اجتماعی و سایر مشکلات می‌دهند. خبرنگار ما در

کارگران راوری معادن ذغال این شهرستان از شرکت ذغال‌سنگ و صندوق بازنشستگی کشور اعلام نارضایتی کردند و از کار دست کشیدند.

به گزارش پایگاه خبری راورسلام درحالی‌که در ماه‌های پایانی سال به‌سر می‌بریم، کارگران معدن همکار شهرستان راور خبر از کسری و معوقه‌های حقوقی، عدم پرداخت بیمه تامین‌اجتماعی و سایر مشکلات می‌دهند.
خبرنگار ما در گفتگوی تلفنی با یکی از کارگران از علت تجمع و اعتراضشان سئوال کرد که وی در پاسخ گفت: سوء مدیریت در شرکت ذغال‌سنگ و صندوق بازنشستگی ، باعث ایجاد مشکل برای کارگران، بدهی‌های پیمانکاران و عدم‌بازدهی و سود شده است.

این کارگر معدن همکار گفت: تعدادی از کارگران که سابقه کاری‌شان به حد نصاب رسیده مستلزم بازنشستگی هستند ولی صندوق بازنشستگی این کار را به تعویق انداخته است که باعث زیان شرکت، پیمانکاران و همچنین کارگران شده است .

وی در ادامه گفت: طبق رایزنی مدیران و نمایندگان واگذاری این معدن به شرکت صدر تأمین ذوب‌آهن اصفهان و موافقت صندوق بازنشستگی با افراد واجدشرایط بسیاری از مشکلات کارگران و پیمانکاران را حل خواهد کرد .

در پایان از نمایندگان و فرماندار محترم خواهشمندیم که این نارضایتی را پیگیری کنند زیرا تا زمانی کخ که این مشکل حل‌ نشود به کار باز نخواهیم گشت و به تجمع خود ادامه خواهیم داد.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.