• تاریخ انتشار : یکشنبه 20 اسفند 1402 - 4:59
  • کد خبر : 14879
  • چاپ خبر
ورزشکار نمونه راوری:

ورزش و فرهنگِ حجاب را در هم آمیختم

به گزارش پایگاه خبری راورسلام مریم صادقی ورزشکار نمونه و باحجاب راوری گفت: وضعیت عفاف و حجاب در حال حاضر در جامعه فعلی در حد متوسط میباشد و این کیفیت اگه کارهای فرهنگی موثر در این زمینه انجام نشود روبه ضعیفی میرو دو چه بسا به زیر صفر برسد. صادقی در پاسخ به سوال خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری راورسلام مریم صادقی ورزشکار نمونه و باحجاب راوری گفت: وضعیت عفاف و حجاب در حال حاضر در جامعه فعلی در حد متوسط میباشد و این کیفیت اگه کارهای فرهنگی موثر در این زمینه انجام نشود روبه ضعیفی میرو دو چه بسا به زیر صفر برسد.

صادقی در پاسخ به سوال خبرنگار ما گفت: بنده در بحث حجاب در جامعه فعلی برای شاگردان خود ترفندی به کار بردم، من داخل باشگاه ورزشی خود کارهای فرهنگی زیادی انجام دادم و سعی کردم با اهمیت دادن به موضوع حجاب و عفاف کودکان و نوجوانانی که در کلاس‌های باشگاه شرکت دارند متوجه این اهمیت بشوند و بتوانند راه خودشون را در راستای حجاب و عفاف پیداکنند.
 

صادقی در ادامه گفت: خوشبختانه ما و تمام افراد باشگاه برای شرکت در مسابقات ورزشی با حجاب کامل هیچ زمانی مشکل نداشته‌ایم.

این بانوی موفق راوری از موانع حجاب در جامعه گفت و افزود: دشمن با تمام قدرت در حال تلاش در جنگ نرم است و شبکه های ماهواره‌ای، فضای مجازی که خیلی آلوده هستند ابزار کار دشمن به‌حساب می‌آیند و باید به فرزندان خود روش صحیح استفاده از فضای مجازی را آموزش دهیم .

وی در پایان به‌عنوان یک مادر نمونه و ورزشکار موفق شهرمان توصیه ای به همشهریان خود داشت و گفت: در بحث حجاب و عفاف اگر فعالیتی در دستور کارشان هست با لطافت و برخورد خوب انجام شود، و در کنارش از امام و شهدا توسل بجویند که شهدا تنها راهنمای ما هستند و مسیر را برای ما روشن می‌کنند و به هیچ‌وجه در این امر خشک مقدسی وارد نشود که شکست خواهند خورد.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.