• تاریخ انتشار : سه شنبه 24 بهمن 1402 - 18:50
  • کد خبر : 14863
  • چاپ خبر
پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور:

بزرگترین کارخانه روکش لاستیک‌های معدنی در راور افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، با پیگیری‌های مستمر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بزرگ‌ترین کارخانه روکش لاستیک‌های معدنی با تکنولوژی روز اروپا در خاورمیانه در راور با سرمایه‌گذاری ده هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم به بهره‌برداری رسید. محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در آیین افتتاح

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، با پیگیری‌های مستمر پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، بزرگ‌ترین کارخانه روکش لاستیک‌های معدنی با تکنولوژی روز اروپا در خاورمیانه در راور با سرمایه‌گذاری ده هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۰۰ نفر مستقیم و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم به بهره‌برداری رسید.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در آیین افتتاح این کارخانه گفت: این اولین کارخانه برای تامین روکش و تعمیر تایرهای یوتیار در صنایع معدنی در استان و کشور است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قبل از احداث کارخانه روکش این لاستیک‌ها وارد کشور می شد و در صورت نیاز به روکش به هیچ وجه قابل تعمیر نبودند.

پورابراهیمی بیان کرد: با راه‌اندازی این کارخانه، لاستیک‌های کارکرده‌ای که دارای کیس سالم هستند و فقط به روکش نیاز دارند مجدد به چرخه بهره‌برداری برخواهند گشت.

وی ادامه داد: احداث کارخانه روکش لاستیک به دلیل کثرت اینگونه لاستیک‌ها در استان کرمان صرفه‌جویی زیادی در کمک به معادن محسوب می شود.

نماینده مردم کرمان و راور بیان کرد: این پروژه برای حدود ۲۰۰ نفر به طور مستقیم اعم از نیروهای ستادی، خدماتی، اپراتوری، تولیدی و مهندسی اشتغال ایجاد می‌کند و به طور غیر مستقیم ۱۵۰۰ نفر مشغول به کار می‌شوند.

وی گفت: با کاهش هزینه تعمیراتی و جایگزینی لاستیک‌ها برای معادن که هزینه دلاری و ارزی بسیار بالایی هست مطمئناً این هزینه برمی‌گردد به کارخانجات و صرف تولید، طرح‌های توسعه و گسترش کار و رفاه خواهد شد و رونق بیشتر استان را از نقطه نظر درآمدزایی معادن همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.