• تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1400 - 9:41
  • کد خبر : 13795
  • چاپ خبر

مکتب بن بست شکن حاج قاسم راه برون رفت از مشکلات کشور/ شهید سلیمانی؛ حافظ بزرگ خرمشهر در پایان جنگ بود حسین معروفی با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسم بن بست شکن است ؛ چرا که این مکتب عاشورا است، گفت: مکتب حاج قاسم سرلوحه کارها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر

مکتب بن بست شکن حاج قاسم راه برون رفت از مشکلات کشور/ شهید سلیمانی؛ حافظ بزرگ خرمشهر در پایان جنگ بود

حسین معروفی با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسم بن بست شکن است ؛ چرا که این مکتب عاشورا است، گفت: مکتب حاج قاسم سرلوحه کارها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دهیم؛ چرا که این مکتب برای برون رفت از وضعیت مشکلات کشور کار ساز است

سردار حسین معروفی ظهر امروز در روستای قنات ملک و در جوار مزار پدر و مادر سپهبد شهید سلیمانی گفت: درود می فرستیم به ارواح طیبه شهدا، امام راحل، شهدای عملیات بیت المقدس، سیدالشهدای مقاومت، فرمانده مقتدر، جاوید و ماندگار جهان اسلام سپهبد شهید سلیمانی و آرزوی سلامتی مقام معظم رهبری را داریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تشکر و قدردانی از حضور مهمانان در مراسم ابراز کرد: چنانچه ویژگی های شهید سلیمانی که نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد در هر مدیری نهادینه شود، دیگر کشور مشکلی نخواهد داشت؛ اخلاص و دور اندیشی شهید حاج قاسم از جمله این ویژگی ها است.

مکتب بن بست شکن حاج قاسم راه برون رفت از مشکلات کشور

وی با تأکید بر اینکه مکتب حاج قاسم بن بست شکن است ؛ چرا که این مکتب عاشورا است، عنوان کرد: مکتب حاج قاسم سرلوحه کارها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار دهیم؛ چرا که این مکتب برای برون رفت از وضعیت مشکلات کشور کار ساز است.

این مقام مسئول ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز پیروزی بزرگ ایران اسلامی و جبهه اسلام در سال ۱۳۶۱ به فرماندهی امام راحل اظهار کرد: در این ایام که یوم الله است باید تأمل کنیم که ایام الله یعنی چه؟ این ایام یکی از روزهای عطف تاریخ انقلاب اسلامی است؛ در این روزها تولدی در انقلاب و ایران اسلامی به وجود آمد و امام راحل این فتح بزرگ را به هدایت الهی سپردند.

سردار معروفی بیان کرد: ما در یک ساله اول جنگ عدم موفقیت هایی داشتیم که این امر به دلیل نگاه حاکم بر سیستم اجرایی و فرماندهی کل قوا بود؛ در آن دوران رئیس جمهور هم رئیس جمهور و هم فرمانده کل قوا بود؛ او یک لیبرال بود و با تفکر لیبرال می خواست که زمین را بدهد و زمان را بگیرد. در آن دوران در خرمشهر که بچه های ارتش، سپاه، بسیج و مردم ۳۴ روز ایستادند، کمک نکرد و همین اقدامات در هویزه و سایر جاهای دیگر رخ داد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با طرح این سوال که در طول یک سال اول جنگ با توجه به حاکم بودن تفکر پوسیده لیبرال چه نتیجه ای گرفتیم، گفت: زمانی که امام راحل، فرماندهی کل قوا را از این انسان بی خرد گرفت و مجلس شورای اسلامی نیز با اقدام انقلابی به عدم کفایت سیاسی او رأی داد و رئیس جمهور آن دوران عزل شد و از ایران فرار کرد.

حاکم بودن تفکر پوسیده لیبرال دلیل عدم موفقیت در سال اول جنگ

وی افزود: در آن دوران شاهد بودیم که تفکر انقلابی بر مسند حاکمیت اسلام و دولت اسلامی بر سر کار می آید به نام شهید رجایی و این تفکر انقلابی، همان تفکری است که امام انقلاب آن را تصویب کرد؛ انقلابی کسی است که فرمان امام خود را انجام دهد، سپر بلای ملت خود شود و لا غیر.

این مقام مسئول با بیان اینکه کسی که مدعی انقلابی گری باشد و از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کند، این فرد انقلابی نیست، اظهار کرد: وقتی که تفکر امام راحل بنیان گذار و صاحب انقلاب حاکم می شود چه حرکتی در جنگ به وجود می آید و با تشکیل قرارگاه  در جبهه تحت امر امام راحل، در ده ماه چهار عملیات بزرگ رفع حصر آبادان، عملیات طریق القدس، آزادسازی سابله و بُستان صورت می گیرد.

سردار معروفی بیان کرد: فرماندهی سپهبد شهید سلیمانی در ثارالله از عملیات سابله شروع شد، همان عملیاتی که دست نارنین حاج قاسم مجروح شد؛ عملیات دیگر، عملیات بزرگ فتح المبین است که در آنجا حاج قاسم، ثارالله و تیپ ثارالله را تشکیل داد. حاج قاسم در کنار شهید کاظمی اقتدار هایی برای ثارالله به وجود آورد و می توان گفت که برگ زرین ثارالله با حاج قاسم است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: با فاصله کمتر از چهل روز عملیات بیت المقدس آغاز شد که این عملیات غرور آفرین و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و این عملیات در چند مرحله انجام شد و در آنجا شخصیت های بزرگ و شهیدی همچون صیاد شیرازی، باقری، کاظمی و حاج قاسم از فاتحان خرمشهر حضور داشتند و آن جا اقدامات و کارهای بزرگ قرارگاهی تحت امر ولایت و حجت خدا صورت گرفت.

تفکر انقلابی عامل پیروزی عملیات بیت المقدس و اسیر شدن ۲۰هزار نفر از حزب بعث

وی با بیان اینکه اسیر شدن ۲۰ هزار نفر از اعضای حزب بعث عراق در این عملیات حاصل تفکر انقلابی بود، ابراز کرد: تفکر انقلابی که جایگزین تفکر لیبرال شود ما می توانیم همانی که شهید سلیمانی یک تنه نگاه جهان اسلام را به حقیقت انقلاب اسلامی و شیعه عوض کرد باشیم و ما می توانیم مردم میدان را در وجود خودمان نهادینه کنیم و این تفکر انقلابی است.

این مقام مسئول تأکید کرد: امروز هم نگاه به بیرون و غرب، نگاه تفکر نو لیبرال است که این نگاه توجه به توانمندی داخلی را ندارد و این تفکر، توانمندی داخلی را مسخره می کند و این تفکر مقابل با تفکر امامین انقلاب اسلامی و شهید سلیمانی است؛ چه آنهایی که صوت را مطرح کردند و آن را با حرکت حساب شده پخش کردند و چه آنانی که با الفاظ دیگر به شکل دیگر این مسائل را بیان کردند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.