• تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 16:12
  • کد خبر : 13290
  • چاپ خبر

‍بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی در شهرستان راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مالک اژدری فرماندار راوراز بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی از فردا یکشنبه ۴ آبان ماه در شهرستان راور بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد. وی افزود: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بازگشت محدودیت ها بسته به شرایط به فرمانداران سراسر استان تفویض اختیار نموده

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مالک اژدری فرماندار راوراز بازگشت محدودیت های ویژه کرونایی از فردا یکشنبه ۴ آبان ماه در شهرستان راور بر اساس مصوبات ستاد مقابله با کرونا خبر داد.

وی افزود: ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص بازگشت محدودیت ها بسته به شرایط به فرمانداران سراسر استان تفویض اختیار نموده است.

وی افزود: نماز جماعت با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار وسایر مراسم به مدت دو هفته در تمامی تکایا، مساجد، حسینیه ها، آرامستان ها و دیگر مکان های مذهبی تعطیل می‌باشند .

فرماندار همچنین در خصوص تالارهای پذیرایی و برگزاری مراسمات در این مکان ها گفت: تالارهای پذیرایی فقط با ۳۰ درصد ظرفیت و با رعایت کامل پروتکل ها و فاصله گذاری فعالیت خواهند کرد و در صورت عدم رعایت دستور العمل های بهداشتی تعطیل خواهند شد.

وی ادامه داد: رستوران ها و کافی شاپ ها از ساعت ۱۶ (چهار عصر) فقط مجاز به سرو غذا بیرون بر خواهند بود.

فرماندار راور با بیان اینکه بسیاری از مراسمات در داخل منازل شخصی برگزار می‌شود گفت: در این خصوص گشتی ویژه و مشترک با همکاری دادستانی، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت و درمان تشکیل، و نسبت به جلوگیری و برخورد قاطعانه به برگزاری اینگونه مراسمات در منازل شخصی اقدام خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونا در شهرستان راور تصریح کرد: همچنین تمامی مراکز فعال آموزشی همچون آموزشگاه های زبان انگلیسی و مراکز آموزش فنی و حرفه ای بمدت دو هفته و مدارس تا ۹ آبان تعطیل می‌باشند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.