• تاریخ انتشار : جمعه 19 آبان 1402 - 11:35
  • کد خبر : 14667
  • چاپ خبر
رئیس حوزه علمیه شهرستان راور:

کودک‌کشی را پایان دهید

رئیس حوزه علمیه شهرستان راور : کودک‌کشی را پایان دهید حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی مهدیان رئیس حوزه علمیه شهرستان راور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی راورسلام گفت: روایت سال‌ها کودک‌کشی همچنان ادامه دارد و طبق آمار‌ها هر ده دقیقه یک کودک فلسطینی شهید و دو کودک مصدوم می‌شوند که این باعث متاثر شدن همگان


رئیس حوزه علمیه شهرستان راور :

کودک‌کشی را پایان دهید

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی مهدیان رئیس حوزه علمیه شهرستان راور در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی راورسلام گفت: روایت سال‌ها کودک‌کشی همچنان ادامه دارد و طبق آمار‌ها هر ده دقیقه یک کودک فلسطینی شهید و دو کودک مصدوم می‌شوند که این باعث متاثر شدن همگان در سراسر دنیا شده است.
وی گفت: هوشیاری امت اسلامی در قبال حوادث غزه که میدان تبادل حق و باطل است باید بیشتر از پیش باشد، قدرت استکبار با بمب و فاجعه و جنایت پیش می‌آید، اما قدرت ایمان به کمک خداوند بر همه این‌ها غلبه دارد.

وی تصریح کرد: دروغگویان جهان با تروریست خواندن مبارزان فلسطینی اوج بی‌شرفی را نشان دادند، که البته این جنگ وحشیانه با کودک‌کشی و نسل‌کشی بی‌رحمانه تروریست واقعی را به جهان نشان داده است.

وی در پایان با تاکید بر لزوم بسیج دنیای اسلام و قطع فوری جنایات و بمباران در غزه را ضروری دانست و جنایات و فجایع این رژیم غاصب را محکوم کرد.

انتهای پیام/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.