• تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 21:01
  • کد خبر : 14530
  • چاپ خبر

کمبود شدید نیروی انسانی در ادارات شهرستان راور

ساعت ۱۰ صبح در حالی که خانمی با پرونده‌ای در محوطه منتظر مانده است وارد ساختمان اداره می‌شوم. در لحظه ورود چشمم به در بسته ای می‌خورد که قفلی به آن زده است، در همین هنگام از بالای پله‌ها فردی به پایین می‌آید و با دیدن من می‌گوید: رئیس اداره تشریف ندارد و به همین


ساعت ۱۰ صبح در حالی که خانمی با پرونده‌ای در محوطه منتظر مانده است وارد ساختمان اداره می‌شوم.

در لحظه ورود چشمم به در بسته ای می‌خورد که قفلی به آن زده است، در همین هنگام از بالای پله‌ها فردی به پایین می‌آید و با دیدن من می‌گوید: رئیس اداره تشریف ندارد و به همین علت درب قفل است.

من در حالت تعجب پرسیدم مگر رئیس باید در را باز کند؟ با حالت پوزخند گفت: در این اداره فقط رئیس کار می‌کند که او هم در جلسه است و من نیز این تعداد پله را بالا رفتم تا دلیل بسته بودن در را متوجه شدم.

در خود فرو رفتم،ساعت ۱۰ صبح!!!
رئیس اداره که مسلما باید در جلسات شهرستان شرکت داشته باشد،قطعا عذرش موجه است، و اما ساختمانی مجهز، فضای بسیار کافی و امکانات مناسب و کارایی اداره ای که با نیروی انسانی می‌تواند جان دوباره بگیرد ذهن مرا مشغول کرده است.

حال سوال اینجاست!!چارت اداری کدام اداره شهرستان راور کامل است؟؟؟

باید بدون اغراق بگویم که از فرمانداری تا کوچکترین اداره شهرستان یا همانی که نمایندگی میراث فرهنگی به‌حساب می‌آید چارت کاملی به‌ چشم نمی‌خورد، و وظایف به جا مانده آن کار به نحوی بین بقیه کارمندان تفسیم می‌شود و نمیدانم شاید هم بر زمین می‌ماند که بعید نیست،و البته بسیاری از کم‌کاری ها نیز به گردن کمبود نیروی انسانی می‌افتد و بس.

در پایان خبرنگار پایگاه خبری راورسلام از مسئول محترم تقاضا دارد که به وضعیت ادارات راور رسیدگی و پیگیری بیشتری داشته باشند تا شاهد کارایی بیشتر ادارات به نحو احسن باشیم.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.