• تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 فروردین 1402 - 20:19
  • کد خبر : 14313
  • چاپ خبر

کاهش تصادفات در راور

دادستان راور با بیان اینکه برقراری امنیت مهمانان نوروزی در دستور کار دادستانی و پلیس قرار دارد،گفت: تصادفات طی مدت اخیر در راور کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری راورسلام به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ مجتبی استوار زاده دادستان عمومی و انقلاب راور با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان در راستای پایش نحوه

دادستان راور با بیان اینکه برقراری امنیت مهمانان نوروزی در دستور کار دادستانی و پلیس قرار دارد،گفت: تصادفات طی مدت اخیر در راور کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری راورسلام به نقل از روابط عمومی دادگستری؛ مجتبی استوار زاده دادستان عمومی و انقلاب راور با همراهی فرمانده انتظامی این شهرستان در راستای پایش نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های ذیربط و برقراری امنیت از محل اسکان مهمانان نوروزی راور بازدید کردند.

 مجتبی استوار زاده هدف از این بازدید را بررسی نحوه خدمات رسانی دستگاه‌های ذیربط به مسافران نوروزی اعلام کرد و اظهار داشت: برقراری امنیت در محل‌های اسکان مهمانان نوروزی باید در دستور کار نیروی انتظامی و ادارت متولی تا پایان تعطیلات نوروزی قرار گیرد.

این مقام قضایی گفت: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده در روز‌های پایانی سال و همچنین ابتدای سال جدید، خوشبختانه میزان تصادفات در شهرستان کاهش پیدا کرده، به نحوی که تاکنون حادثه‌ منجر به فوت در شهرستان ثبت نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور پس از این بازدید از پلیس راه راور – مشهد و پلیس‌های تخصصی نیز بازدید و ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان و خدا قوت به نیرو‌های مستقر در محل، گزارشی از اقدامات انجام شده در این چند روز دریافت کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.