• تاریخ انتشار : جمعه 17 مرداد 1399 - 11:30
  • کد خبر : 12931
  • چاپ خبر

پیام تبریک دکتر زاهدی نماینده مردم شریف راور و کرمان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: باسمه تعالی                 هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی                

هفدهم مردادماه، سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، بهانه و فرصتی برای تقدیر و سپاس از جامعه خبرنگاری و رسانه ای ایران است.

فرصتی که هم زمینه ای برای نشان دادن جایگاه و اهمیت عرصه رسانه برای عموم مردم و هم بهانه ای برای تکریم و تقدیر از فعالان و زحمتکشان عرصه رسانه است.

خبرنگاران، فرهیختگان عرصه دانایی و اطلاع رسانی هستند که بی آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی در کشور ایفای نقش میکنند.

فعالان عرصه خبر و رسانه در تمامی مراحل توسعه کشور، با حساسیت و مسوولیت پذیری، همگام با مسوولین و همراه با مردم بوده اند.

دقت نظر،‌ توجه به مطالبات مردم، ازخودگذشتگی در بسیاری از مسائل و دغدغه های شخصی، از مهمترین ویژگی ها و رسالت های خبرنگاری است.

به عنوان مثال، در سال جدید که متاسفانه با شیوع ویروس منحوس کرونا آغاز شد و هم چنان کشور درگیر این بیماری ناخوانده است، رسانه ها، خط مقدم مقابله و پیشگیری از این بیماری بوده اند و شهدایی را نیز در این راه تقدیم کرده اند.

امید است در کنار جانفشانی مدافعین سلامت، با همراهی رسانه ها و همکاری مردم، شاهد نابودی ویروس کووید ۱۹ باشیم.

حال که شیوع این بیماری، زمینه دیدار و عرض تبریک و خداقوت حضوری هر ساله  را گرفته است، ضمن قدردانی مجدد از تمامی صاحبان قلم و پیام آوران عرصه‌ دانایی، تندرستی و موفقیت را، در سایه‌ الطاف خداوند باری تعالی و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی برای تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر آرزو دارم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.