• تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402 - 23:33
  • کد خبر : 14354
  • چاپ خبر

مشکل قطعی و اختلال تلفن های ثابت راور در دست اقدام است

خبرنگار راور سلام پس از مطالبه چندین نفر از همشهریان راوری از شرکت مخابرات شهرستان راور درخواست حل این مشکل را دارد اما گویا این مشکلات چندین ساله هستند. شنیده ها حاکی از آن است که همشهریان با مراجعه و تماس های فراوان مبنی بر اختلال در شبکه تلفن ثابت دریافتند که این مشکلات به

خبرنگار راور سلام پس از مطالبه چندین نفر از همشهریان راوری از شرکت مخابرات شهرستان راور درخواست حل این مشکل را دارد اما گویا این مشکلات چندین ساله هستند.

شنیده ها حاکی از آن است که همشهریان با مراجعه و تماس های فراوان مبنی بر اختلال در شبکه تلفن ثابت دریافتند که این مشکلات به علت اشکال در زیرساخت ها می‌باشند.

اکبرپور رئیس مخابرات شهرستان راور در این باره میگوید: در این مدت زمان کوتاهی که مسئولیت مخابرات راور را برعهده گرفتم با مشکلات عدیده اداره مخابرات راور آشنا شدم و با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی با مدیر کل مخابرات کرمان تدابیری برای حل این مشکلات اندیشیده ایم.

اکبرپور گفت: برای راه حل مشکلات روستاهای #جلال_آباد، #تقی_آباد و #هروز ابتدا از طریق کابل کشی مناسب اقدام خواهیم کرد و در صورت مشکل دوباره، از فیبر نوری واقع در خیابان امام رضا (ع) به سمت این روستاها کشیده خواهد شد.

وی در ادامه بیان کرد: روستاهای #خیرآباد و #شریف_آباد نیز در اولویت بعدی فیبر نوری قرار دارند.

اکبرپور در پایان اظهار کرد: مشکل خطوط تلفن در بسیاری از نقاط کشور و استان وجود دارد و سرقت های متوالی کابل ها عامل قطع ارتباط در سطح شهر است که ماموران شرکت مخابرات آماده خدمت رسانی هر چه بیشتر در این زمینه هستند.

انتهای پیام/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.