• تاریخ انتشار : سه شنبه 4 بهمن 1401 - 14:24
  • کد خبر : 14259
  • چاپ خبر

مدیر جدید منابع طبیعی راور معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در جلسه ای که به منظور تکریم و معارفه روسای منابع طبیعی شهرستان راور با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی استان و بعضی از روسای ادارات برگزار گردید از خدمات محمد جوکار تقدیر و رضا مصلح به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان معرفی شد. در ادامه مهندس

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ در جلسه ای که به منظور تکریم و معارفه روسای منابع طبیعی شهرستان راور با حضور فرماندار شهرستان و مدیرکل منابع طبیعی استان و بعضی از روسای ادارات برگزار گردید از خدمات محمد جوکار تقدیر و رضا مصلح به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی شهرستان معرفی شد.

در ادامه مهندس رجبی زاده گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل منابع طبیعی استان در حوزه های مراتع خیابان و آبخیزداری در حوزه شهرستان راور ارائه کرد و سیاست‌های سازمان منابع طبیعی را تشریح نمود.

در این جلسه رضا عباسی فرماندار راور خواستار این شد که با توجه به گستردگی شهرستان راور و بعضاً عقب ماندگی هایی که در بعضی موارد وجود دارد باید منابع مالی و اعتباری کافی به این شهرستان تخصیص یابد.

عباسی تاکید کرد: از مدیران کل استان می خواهیم که نگاه ویژه ای به شهرستان راور داشته باشند؛ مردم بسیار نجیب و عزیز در این شهرستان حضور دارند که شایسته خدمات بیشتر هستند این همت عالی مدیران استانی و ملی را نیز می‌طلبد.

فرماندار تاکید کرد: یکی از خواسته های ما استفاده از نیروهای توانمند مدیر راوری در مناصب استانی است.

دکتر عباسی تاکید کرد: ضمن رعایت قوانین بایستی رضایت مردم از عملکردها مدنظر مدیران باشد و محور هر نوع تصمیم گیری منافع مردم و خدمت به آنان باشد و روند امورتسهیل شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.