• تاریخ انتشار : یکشنبه 3 دی 1402 - 3:37
  • کد خبر : 14798
  • چاپ خبر
مادران شاغل

مادران شاغل/اهمیت تربیت فرزندان در مهدکودک‌ها

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، با توجه به نظر روانشناسان بسیاری از آموزش‌های دینداری باید از دوران کودکی آغاز شود تا نهاد کودک رنگ و بوی دینی بگیرد و دوران کودکی نقش مهمی در تعیین سرنوشت انسان دارد. همان‌طور که می‌دانیم برای هدایت نسل آینده به شکل مطلوب‌تر بهتر است به آموزه‌های دینی در مهدکودک

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، با توجه به نظر روانشناسان بسیاری از آموزش‌های دینداری باید از دوران کودکی آغاز شود تا نهاد کودک رنگ و بوی دینی بگیرد و دوران کودکی نقش مهمی در تعیین سرنوشت انسان دارد.

همان‌طور که می‌دانیم برای هدایت نسل آینده به شکل مطلوب‌تر بهتر است به آموزه‌های دینی در مهدکودک و پیش دبستانی‌ها اهمیت بیشتری داده شود چرا که فرزندی که در کودکی با خدا آشنا شود احساس پوچی نخواهد کرد و خدا را همیشه تکیه‌گاهی امن در ذهن خود می‌داند.

آموزش‌های دینی در قالب بازی و سرگرمی و روایت اهل‌بیت در ذهن کودک نقش بسته و می‌تواند در زندگی الگوی مناسبی پیدا کند .

ما در این برهه از زندگی و دسترسی به فضای مجازی تمام نگرانی و دغدغه مان آینده فرزندان‌مان است و باید کودکان‌مان را بر اساس فرهنگ و مذهب خویش در مهدکودک ها آموزش دهیم.

حال که بسیاری از مادران جامعه شاغل هستند و تربیت فرزندان در مهدکودک‌ها شکل می‌گیرد باید توجه بیش‌تری به آموزش‌ها در این مراکز و مدارس داشته باشیم تا آیندگان ما نسلی با تربیتِ درست و اصولی و ایمانی قوی روبه رو شویم.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.