• تاریخ انتشار : جمعه 12 آبان 1402 - 13:40
  • کد خبر : 14651
  • چاپ خبر

فردای انقلاب به دست نسل جوان ساخته خواهد شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه راور گفت: سیزدهم آبان ماه، روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند. عبدالهی گفت: این روز  یادآور ۳ اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در سال  ۱۳۵۷ و

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه راور گفت: سیزدهم آبان ماه، روزی که استعمارگران را مأیوس ساخت و درسی به آنان آموخت که توان فراگرفتن آن را در هیچ مکتبی نداشتند.

عبدالهی گفت: این روز  یادآور ۳ اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، قتل عام دانش آموزان در سال  ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره).

اینجانب این روز تاریخی را به تمامی  مردم ولایت مدار راور به ویژه دانش آموزان و دانشجویان تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند متعال سربلندی و سعادت این جهادگران عرصه علم ودانش را در سنگر تعلیم و تربیت خواستارم .
فردای انقلاب به دست نسل جوان ساخته خواهد شد و  باید از همان سرچشمه زلالی بنوشد که دانش آموزان ۱۳ آبان نوشیدند و باید از همان منبعی بهره گیرد که دانش آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس از آن بهره گرفتند.
سلام بر دانش آموزان شهید در سیزده آبان!
و عرض تبریک هفته بسیج دانش آموزی بر دانش آموزان و دانشجویان این مرز و بوم.
ودر پایان از همه ی مردم غیور و بصیر شهرستان راور دعوت میکنم در راهپیمایی روز شنبه سیزدهم آبان ماه شرکت نمایند.
انتهای پیام/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.