• تاریخ انتشار : یکشنبه 2 بهمن 1401 - 14:05
  • کد خبر : 14256
  • چاپ خبر

عدم رسیدگی مسئولان به میراث‌ فرهنگی راور

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راورسلام»؛ صبح امروز جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی راور به منظور بررسی معضلات و مشکلات میراث‌فرهنگی این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی مشاور امور روحانیت و حوزه فرهنگی استاندار، جمعی از مسئولین، هنرمندان و فعالان گردشگری در سالن جلسات شهرداری راور برگزار شد.  حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی در این جلسه گفت: تقویت حرکت‌های


به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری «راورسلام»؛ صبح امروز جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی راور به منظور بررسی معضلات و مشکلات میراث‌فرهنگی این شهرستان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی مشاور امور روحانیت و حوزه فرهنگی استاندار، جمعی از مسئولین، هنرمندان و فعالان گردشگری در سالن جلسات شهرداری راور برگزار شد. 

حجت‌‌الاسلام‌والمسلمین الله‌وردی در این جلسه گفت: تقویت حرکت‌های مردمی و گردشگری فرصتی برای راهکارهای منسجم و مکتوب است تا از طریق مسئولین پیگیری شود.

الله‌وردی بیان کرد: هنر در خون بانوان راوری می‌باشد که باید با فراهم کردن زمینه مناسب و روحیه مطلوب از این هنر به درآمد‌زایی برسند.

وی در ادامه تصریح کرد: حمایت، هدایت و پشتیبانی از هنرمندان و نیروهای مردمی شعار اصلی ما در مسئولیت‌ها است. 

ایمان علوی رئیس میراث‌فرهنگی شهرستان اظهار کرد: مردم راور همیشه در استان زبان‌زد بوده و در همه صحنه‌ها حضور فعال داشته‌اند ولی در بسیاری از حوزه‌ها کمترین رسیدگی را از سوی مسئولین دیده‌ایم.

نخعی‌راد از فعالان حوزه گردشگری در این جلسه گفت: شهرستان راور پتانسیل‌های گردشگری و تاریخی زیادی دارد که این داشته‌ها به جای فرصت برای راور تبدیل به تهدید شده است.

نخعی‌راد در پایان بیان کرد: مطالبات ما در راستای استفاده بهتر از کویر و گندم بریان راور، تبدیل نمایندگی میراث‌فرهنگی به اداره میراث‌فرهنگی، تعیین مکان مناسب برای پیشرفت در زمینه صنایع‌دستی، قالی و… همچنان از مسئولین استانی ادامه خواهدداشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.