• تاریخ انتشار : دوشنبه 12 دی 1401 - 7:28
  • کد خبر : 14183
  • چاپ خبر

راور مسیر ترانزیتی و مذهبی معنوی کرمان به خراسان

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ در دیدار فرماندار راور با نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمان فرماندار راور این شهر را مسیر ترانزیتی و معنوی به خراسان دانست. در این دیدار دکتر رضا عباسی فرماندار راور ضمن گزارشی از عملکرد مجموعه اداری‌ شهرستان راور از حضرت حجت الاسلام و


به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ در دیدار فرماندار راور با نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم کرمان فرماندار راور این شهر را مسیر ترانزیتی و معنوی به خراسان دانست.

در این دیدار دکتر رضا عباسی فرماندار راور ضمن گزارشی از عملکرد مجموعه اداری‌ شهرستان راور از حضرت حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی به عنوان نماینده مقام عظمای ولایت خواستار تاکیدات لازم مبنی بر تامین منابع لازم برای توسعه و پیشرفت راور که بایستی در شأن و منزلت و قدمت این شهر تاریخی باشد به همه مدیران کل دستگاههای اداری استان ونهادها موسسات شد.

فرماندار راور تصریح کرد: راور هم مسیر ترانزیتی ازنظراقتصادی و هم مسیر معنوی و مذهبی به سمت خراسان است و شاید وظیفه همه مسئولان به عنوان اینکه این شهر دارالمومنین و باب الرضا خوانده می شود را دو چندان می‌کند و به همین نسبت باید موقعیتی وجود داشته باشدکه راوربه اندازه نامش و قدمتش و این که پذیرای زوار امام رضاست توسعه بیشتری پیدا کند.

در این دیدار حضرت حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه کرمان گفت: وظیفه همه مسئولین است جهت زوار امام رضا علیه السلام تلاش مضاعفی در جهت آماده کردن این شهر به عنوان آخرین شهر استان کرمان در مسیر ورودی زیارت علی ابن موسی الرضا تلاش خود را بیشتر کنند.

او تاکید کرد: مردم راور مردم نجیب،مومن و دینداری هستند و در طول تاریخ ولایت مداری وعلاقه خود را به انقلاب و نظام و رهبری به اثبات رساندند و این وظیفه همه را سنگین تر می کند.

حجت الاسلام علیدادی در پایان گفت: بنده نیز تلاش خود را در این جهت به کار خواهم بست و برای همه مسئولین و مردم آرزوی توفیق نمودند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.