• تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آبان 1402 - 5:29
  • کد خبر : 14705
  • چاپ خبر
رئیس سازمان زندان های کشور

رئیس سازمان زندان های کشور در راور/از بازداشتگاه تا قالی، ثبت اسناد و معدن کاران راوری

بازداشتگاه راور تاکید رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر لزوم بهره مندی از ظرفیت مولد سازی در ساخت بازداشتگاه راور محمدی، در بازدید از بازداشتگاه در حال ساخت شهرستان راور گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و ضرورت ساخت بازداشتگاه، بهتر است جهت تسریع در ساخت این بازداشتگاه،

بازداشتگاه راور

تاکید رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور بر لزوم بهره مندی از ظرفیت مولد سازی در ساخت بازداشتگاه راور

محمدی، در بازدید از بازداشتگاه در حال ساخت شهرستان راور گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی این شهرستان و ضرورت ساخت بازداشتگاه، بهتر است جهت تسریع در ساخت این بازداشتگاه، از ظرفیت مولدسازی استفاده شود.

غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌ها به همراه مدیرکل زندان‌های استان کرمان و مقامات قضایی و اجرایی شهرستان راور از پروژه در حال ساخت بازداشتگاه راور بازدید کردند.

ساخت این بازداشتگاه از سال ۱۳۹۸ با ظرفیت ۳۰۰ نفر شروع شده که تاکنون ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

کارگاه های قالی راور

در ادامه این سفر رئیس سازمان زندان‌ها به همراه مدیرکل زندان‌های استان و مسئولین قضایی و اجرایی شهرستان راور از کارگاه‌های تولید فرش دستباف راور، بازدید کردند.

این بازدید در راستای بررسی مسائل و مشکلات قالیبافان و کارگاه‌های تولید فرش دستباف راور، صورت گرفت.

در این بازدید، قالیبافان مسائلی نظیر هزینه‌های مواد اولیه، دستمزد پایین، بیمه و بازار فروش را با رئیس سازمان‌ها درمیان گذاشتند.

در این بازدید محمدی شرایط ویژه و مناسب کارافرینان را در صورت ایجاد اشتغال برای زندانیان، تشریح کرد.

اداره ثبت اسناد راور

در راستای بررسی مسائل و فعالیت‌های اداره ثبت اسناد شهرستان راور، غلامعلی محمدی رئیس سازمان زندان‌های کشور با همراهی مدیر کل زندانهای استان کرمان و مسئولان قضایی و اجرایی راور، از اداره ثبت اسناد این شهرستان بازدید کرد.

محمدی در این بازدید ضمن حضور در میان همکاران اداره ثبت اسناد شهرستان راور، از بخش‌های مختلف این اداره دیدن کرد و به بررسی مسائل آن پرداخت.

رئیس سازمان زندان‌ها همچنین با حضور در جمع مراجعه‌کنندگان حاضر، با آنها گفتگو کرد تا میزان رضایت از خدمات این اداره و همچنین درخواست‌های ایشان را بررسی نماید.

در حاشیه این بازدید، رییس اداره ثبت اسناد شهرستان راور طی گزارشی به بیان مسائل مربوط به کارکنان و امور محوله در این اداره پرداخت.

مشکلات معدنکاران راوری

محمدی رئیس سازمان زندانهای کشور در سفر به شهرستان راور در جلسه با معدنکاران برای رفع مشکلات آنها قول مساعد داد.

در ادامه سفر رئیس سازمان زندان‌ها به استان کرمان، جلسه هم‌اندیشی جهت بررسی مسائل مربوط به بنگاه‌های اقتصادی و معدنکاران شهرستان راور با حضور نماینده آنها در محل دادگستری این شهرستان، برگزار شد.

در این جلسه محمدی با تأکید بر نقش معادن در اقتصاد و پیشرفت کشور،در خصوص اهداف سفر رئیس قوه قضائیه و هیات همراه به استان کرمان، گفت: ما در این جلسه حضور داریم تا بتوانیم با بررسی و رفع موانع و مشکلات معدنکاران، به اقتصاد و اشتغال‌زایی مردم کمک کنیم.

عسکری‌زاده مدیر معدن همکار با ارائه گزارشی از فعالیت‌های معدن، نحوه استخراج، تعداد کارکنان، میزان ذخیره معدن، بیماری‌های مرتبط به کارگران معادن، به بیان مشکلات کارگران از جمله بیمه، بازنشستگی کارکنان و سختی کار در این حوزه پرداخت.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.