• تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آبان 1402 - 10:09
  • کد خبر : 14614
  • چاپ خبر

رئیس اداره ورزش و جوانان راور:ورزش باید در زندگی به یک عادت تبدیل شود

به گزارش پایگاه خبری راورسلام به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و سلامت دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی شهرستان راور با عباسی فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان، خسروی معاونت سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین انجام شد. رضا عباسی رئیس شورای ورزش شهرستان در این جلسه گفت: تامین و گسترش ورزش از اهداف


به گزارش پایگاه خبری راورسلام به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و سلامت دیدار رئیس اداره ورزش و جوانان و هیأت‌های ورزشی شهرستان راور با عباسی فرماندار و رئیس شورای ورزش شهرستان، خسروی معاونت سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین انجام شد.

رضا عباسی رئیس شورای ورزش شهرستان در این جلسه گفت: تامین و گسترش ورزش از اهداف شورای شهرستان است تا در آینده با افزایش سرانه ورزشی شاهد شکوفایی و توسعه کمی و کیفی ورزش در راور باشیم.

زادجعفری رئیس تربیت‌بدنی در این جلسه ضمن محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیستی گفت: در ابتدا تشکر میکنم از کلیه هئیت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و سازمان‌های مردم نهاد که مانند همیشه در راستای ارتقای سلامت روحی و روانی افراد و همشهریان عزیز تلاش میکنند،برنامه‌های اداره ورزش در هفته تربیت‌بدنی را شرح می‌دهم.

زادجعفری گفت: تعدادی از باشگاه‌های ما در یک‌سال گذشته بیشترین آمار بیمه ورزشی را به خود اختصاص داده‌اند که قابل ستایش و حاصل تلاش‌های موفقیت‌آمیز این باشگاه‌ها بوده است.

وی ادامه داد: در هفته تربیت‌بدنی با برنامه‌ریزی‌های لازم مسابقات همگانی کارمندان دولت، گلباران قبور شهدا، مسابقات فوتسال و فوتبال شهرستان و همچنین مسابقات شطرنج رده سنی آزاد را در پیش رو خواهیم داشت.

زادجعفری تصریح کرد: در این هفته روز ورزش و شادی را در مدارس اجرا خواهیم کرد، و در ادامه مسابقات مختلفی از جمله اسکیت،نینجا،ژیمناستیک، آمادگی جسمانی،کوهنوردی و لیگ ایروبیک را در پیش خواهیم داشت.

وی در پایان از کلنگ‌زنی خانه ورزش روستای بغیجان و افتتاح چمن مصنوعی هندبالی روستای جرک در بخش کوهساران خبر داد و از باشگاه هایی که بیشتر آمار بیمه ورزشی را داشتند و همکاری ادارات قدردانی کرد.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.