• تاریخ انتشار : جمعه 25 آذر 1401 - 4:31
  • کد خبر : 14155
  • چاپ خبر

دیدار و مصاحبت با خانواده شهدا روحیه ایثار را تقویت می کند

فرماندار راور گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می کند. به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ رضا عباسی فرماندار راور در دیدار با مادر شهید دانش آموز علیرضا حمیدی راوری گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند.

فرماندار راور گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می کند.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ رضا عباسی فرماندار راور در دیدار با مادر شهید دانش آموز علیرضا حمیدی راوری گفت: دیدار با خانواده شهدا روحیه جهاد و ایثار در راه خدمت به مردم را تقویت می‌کند.

فرماندار راور افزود: خانواده شهدا ولی نعمتان ما هستند و دیدار و تکریم خانواده شهدا موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و ارتقای روحیه کار جهادی می‌شود.

وی ادامه داد: بر همه ما به ویژه مسئولین واجب است رفع مشکلات و دغدغه خانواده شهیدان را در اولیت کاری خود قرار داده و در حد توان رضایت آنان را جلب کنیم.

فرماندار راور اظهار کرد: دیدار و تجلیل از خانواده معظم شهدا و جانبازان یکی از اقدامات ارزشمند بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید نمود خود را در رفع مشکلات و مسائل آنان نشان دهد.

عباسی بیان کرد: امروز به برکت خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی خانواده معظم آنان، ایران اسلامی از عزت و اقتداری بی بدیل درمنطقه برخوردار است بنابراین تمامی مردم و مسئولین موظف هستند که قدردان خون پاک شهدا باشند.


ضمنا در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از مادر شهید علیرضا حمیدی راوری که در دوران دفاع مقدس فرزند خود را راهی جبهه های حق علیه باطل و تقدیم انقلاب کرده اند، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.