• تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 11:55
  • کد خبر : 14590
  • چاپ خبر

دادستان راور:ممنوعیت خرید و فروش پسته بدون مجوز و سیار

گجبه گزارش پایگاه خبری راورسلام خرید و فروش پسته بدون مجوز یا به صورت سیار ممنوع است و در صورت اثبات تخلف، واحدهای صنفی خاطی پلمپ و وسایل نقلیه مربوطه توقیف می شوند. 🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: خرید و فروش پسته به صورت سیار و یا در واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب

گجبه گزارش پایگاه خبری راورسلام خرید و فروش پسته بدون مجوز یا به صورت سیار ممنوع است و در صورت اثبات تخلف، واحدهای صنفی خاطی پلمپ و وسایل نقلیه مربوطه توقیف می شوند.

🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور گفت: خرید و فروش پسته به صورت سیار و یا در واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب معتبر که در فصل برداشت پسته در این شهر دایر می‌شوند، ممنوع است، در صورت اثبات تخلف، واحد‌های صنفی خاطی پلمپ و وسایل نقلیه مربوطه توقیف می‌شوند.

🔹مجتبی استوار زاده با اشاره به اینکه درصد زیادی از مردم راور در زمینه کاشت و برداشت و خرید و فروش پسته اشتغال دارند، گفت: به منظور پیشگیری از سرقت این محصول کشاورزی و با توجه به اینکه بخشی از محصول پسته مسروقه، توسط مالخر‌ها خرید و فروش می‌شود، دستگاههای انتظامی و امنیتی بایستی در جهت شناسایی افراد متخلف و معرفی آنان به دستگاه قضایی تلاش کنند.

🔹وی افزود: مغازه داران دارای پروانه کسب باید از خرید پسته مشکوک به سرقت و یا خرید از افراد ناشناس بدون اطمینان از مالکیت محصول، خودداری کنند زیرا در صورت اثبات خرید پسته مسروقه، دستگاه قضایی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد.

🔹دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور به کشاورزان پسته توصیه نمود: برای فروش محصول کشاورزی خود به واحد‌های صنفی دارای پروانه کسب معتبر مراجعه و از فروش پسته به افراد ناشناس و فاقد اعتبار به صورت نسیه خودداری کنند؛ زیرا ممکن است با امتناع از پرداخت وجه از جانب خریدار مواجه شوند و سهل انگاری کشاورزان در فروش محصول پسته خود، منجر به تشکیل پرونده های قضایی متعدد در دادگستری راور شده است.

انتهای خبر/ کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.