• تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 5:08
  • کد خبر : 14748
  • چاپ خبر
جهاد تبیین

جهاد تبیین غول امپراتوری دروغ را شکست

به گزارش خبرنگار راورسلام در جهان فعلی ابزار رسانه یکی از مهمترین سیاست های جنگ نرم محسوب می‌شود و جهاد تبیین بهترین و مطمعن‌ترین راه برای شکست این امپراتوری دروغ بود. دروغ های مکرر دشمن و فراخوان‌های متعدد معاندین دلیلی بود که کسانی که سال‌های گذشته در اغتشاشات شرکت می‌کردند فریب نخورده و هوشیارتر از

به گزارش خبرنگار راورسلام در جهان فعلی ابزار رسانه یکی از مهمترین سیاست های جنگ نرم محسوب می‌شود و جهاد تبیین بهترین و مطمعن‌ترین راه برای شکست این امپراتوری دروغ بود.

دروغ های مکرر دشمن و فراخوان‌های متعدد معاندین دلیلی بود که کسانی که سال‌های گذشته در اغتشاشات شرکت می‌کردند فریب نخورده و هوشیارتر از قبل تصمیم بگیرند.

آمریکا و دیگر دشمنان ایران هزینه‌های سنگینی در این زمینه متقبل شدند و بارها نقاط قوت جمهوری اسلامی را هدف قرار دادند اما بزرگان دینی و اسلامی با جهاد به موقع تبیین نقشه‌های شوم آن‌ها را نقش بر زمین کردند.

رسانه‌های معاند وقتی با شکست پیاپی سناریوهای خود روبه رو شدند با انتشار دروغ هایی در مورد اغتشاش‌گران می‌پردازند و از هر حیله‌ای در این راه استفاده می‌کنند.

با تمام تلاش دشمنان بخش اعظمی از ملت ایران فتنه را همراهی نکردند؛ اگرچه یک بخشی از نوجوانان و جوانان ما به واسطه ذهن پاک و بی‌آلایش و نداشتن تجربه از نوع دشمنی‌های و نداشتن اگاهی از سابقه عظیم دشمنی آمریکا و اسرائیل در برابر مردم؛ آنها در یک مقطعی با فتنه همراه شدند و با گذشت زمان توانستن خودشان را پیدا کنند و در پازل دشمنان بازی نکردند.

مردم زمانی که متوجه شدند افرادی که در خیابان‌ها دست به تخریب اموال مردمی می‌زنند، معترض نیستند بلکه اغتشاشگرند، صف‌شان را از آنان جدا کردند، این بیانگر بصیرت سیاسی مردم ایران اسلامی است، جوانان ایرانی، آگاه و هوشیارند، همین جوانان، پیروزی انقلاب اسلامی را رقم زدند و هشت سال جنگ تحمیلی را مدیریت کردند، تحریم‌ها را دور زدند و برای کشور ایران افتخار‌آفرینی کردند، اینان گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.