• تاریخ انتشار : جمعه 10 شهریور 1402 - 21:27
  • کد خبر : 14513
  • چاپ خبر

بمناسبت هفته دولت دبستان ۱۲ کلاس برکت حضرت فاطمه(س) در شهرستان راور افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، عصر امروز دبستان برکت حضرت فاطمه با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، عبدالهی معاون فنی سازمان نوسازی کشور، رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، هدایتی مدیر کل نوسازی استان، فرماندار راور و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد. عباسی فرماندار راور در این جلسه ضمن خیر مقدم به


به گزارش پایگاه خبری راور سلام، عصر امروز دبستان برکت حضرت فاطمه با حضور زاهدی نماینده مردم کرمان و راور، عبدالهی معاون فنی سازمان نوسازی کشور، رضایی مدیرکل آموزش و پرورش، هدایتی مدیر کل نوسازی استان، فرماندار راور و جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

عباسی فرماندار راور در این جلسه ضمن خیر مقدم به مسئولین استانی گفت: شهرستان راور با جمعیتی حدود ۴۴ هزار نفر سومین شهر وسیع استان است.

فرماندار راور ادامه داد:این شهرستان تعداد ۷ هزار دانش آموز دارد و تعدادی از کلاس های درس این شهرستان نیاز به نوسازی دارند.

هدایتی رئیس نوسازی استان اعلام کرد: تا ابتدای مهر امسال تعداد ۴ مدرسه در سطح شهرستان راور افتتاح می‌شود که با افتتاح آن‌ها سرانه فضای آموزشی راور مرتفع می‌شود.

وی در بحث مدرسه سازی از کمک های زاهدی نماینده مردم راور در مجلس و همچنین از خیرین مدرسه ساز تقدیر و تشکر کرد.

عبدالهی معاون نوسازی کشور گفت: برای انجام هر کاری احتیاج به پشتوانه ای قوی است که ما برای نوسازی از بنیاد برکت، بنیاد علوی و همچنین در مجلس شورای اسلامی پشتوانه ای همچون زاهدی داریم که بنیان گذار بسیاری از این فعالیت ها هستند.

وی همچنین ادامه داد: مردمی سازی و اتکای به خیرین در راستای شعار توجه به مناطق محروم از اهمیت بالایی برخوردار است.

در پایان این جلسه رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: به لطف خدا سرانه آموزشی شهرستان راور بالای ۸ متر است که این رقم در سطح استان ۴.۷ متر میباشد.

وی گفت: با طرح های پیش رو ظرف دو سال آینده سرانه استان کرمان از متوسط کشوری نیز بیشتر خواهد شد.

رضایی ادامه داد: خیرین در سراسر کشور پای کارند و همه ما این اتفاق را به فال نیک میگیریم و از روسای سازمان نوسازی سابق و فعلی کمال تشکر را داریم.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.