• تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 شهریور 1402 - 4:25
  • کد خبر : 14500
  • چاپ خبر

بمناسبت هفته دولت افتتاح ۵۵ طرح عمرانی در شهرستان راور

به مناسبت هفته دولت و باحضور حسن زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کرمان، عباسی فرماندار ،معاونین فرماندار ،بخشداران بخش مرکزی وکوهساران ،فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولین استان وشهرستان تعداد ۵۵ طرح عمرانی، آبادانی، اشتغالزایی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵۰میلیارد ریال شهرستان راور به بهره برداری رسید. امیر حسن زاده معاون اقتصادی

به مناسبت هفته دولت و باحضور حسن زاده معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کرمان، عباسی فرماندار ،معاونین فرماندار ،بخشداران بخش مرکزی وکوهساران ،فرماندهان نظامی وانتظامی وجمعی از مسئولین استان وشهرستان تعداد ۵۵ طرح عمرانی، آبادانی، اشتغالزایی، خدماتی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۵۵۰میلیارد ریال شهرستان راور به بهره برداری رسید.

امیر حسن زاده معاون اقتصادی استانداری کرمان طی سخنانی اعلام کرد: در حوزه طرح‌های اقتصادی باید از فضای سنتی به سوی فضای جدید حرکت کرد.

وی گفت: اشتغال و تولید دو شاخص مهم در برنامه ریزی های اقتصادی است و آنچه اهمیت اصلی را دارد توجه به زنجیره ارزش است که باید به سمت آن حرکت کرد.

حسن‌زاده در سند توسعه استان براساس آمایش وحرکت به سوی توسعه مواضع باید به سوی اکتشاف و صنایع دستی و مهارت‌آموزی توجه بیشتری داشت.

عباسی فرماندار راور گفت: از طرح‌های انجام شده در شهرستان راور انرژی خورشیدی، مسکن مدجویان کمیته‌امداد، طرح ابخیزداری، ساخت استخر و ابیاری نوین، گازرسانی، روکش اسفالت، خانه بهداشت، آب اشامیدنی، برق رسانی و تقویت ولتاز، و… که با اعتباری بیش از۱۵۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان نام برد.

وی همچنین در پایان با افتتاح یک واحد مسکونی ۸۵ متری ،یک نیروگاه ۵ کیلواتی انرژی خورشیدی و همچنین ساخت استخر و آبیاری نوین به صورت نمادین به بهره برداری رسید.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.