• تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1402 - 20:18
  • کد خبر : 14812
  • چاپ خبر
نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج راور:

بزرگداشت حماسه ۹ دی در راور

دشمن به اسم آزادی مردم دنیا را به بردگی گرفته و با سه ابزار شهوت، مال حرام و رفاه زدگی برای به بردگی کشیدن مردم طرح ریزی کرده است حجت‌الاسلام روانان نماینده عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان راور گفت: فتنه ی زن زندگی آزادی در واقع شعار انحراف از حقوق واقعی زنان بود که توسط

دشمن به اسم آزادی مردم دنیا را به بردگی گرفته و با سه ابزار شهوت، مال حرام و رفاه زدگی برای به بردگی کشیدن مردم طرح ریزی کرده است

حجت‌الاسلام روانان نماینده عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت شهرستان راور گفت: فتنه ی زن زندگی آزادی در واقع شعار انحراف از حقوق واقعی زنان بود که توسط کسانی طرح زیری شد که هم اکنون در حال بمباران زنان و کودکان در غزه هستند.

وی همچنین در مورد انتخابات پیش رو ییان شد: انتخابات منشأ مشروعیت نظام و نماد جمهوریت کشور ما و از نقاط برجسته و بی نظیر انقلاب اسلامی ایران است،اما برخی دانسته یا از سر جهل، شرکت کردن یا نکردن را به معیشت گره می زنند، این رویه اشتباه است، اگر حرفی هست باید در انتخابات زده شود، این تنها راه است. سیاست های داخلی و خارجی قوی و اثربخش از انتخابات پرشور و همگانی حاصل می شود.

حجت‌الاسلام راوانان در ادامه گفت : بحمدالله گام دوم انقلاب اسلامی محکم برداشته شده و وقایع فلسطین و بیداری و مجاهدت مردم کشورهای همسو با مقاومت خبر از مقدمه چینی برای ظهور مولایمان را می دهد. ما ملت بیدار و بصیر جمهوری اسلامی ایران با تبعیت محض از  اوامر امام  و مقتدای مان نباید از قافله عقب بمانیم.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.