• تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آذر 1402 - 15:09
  • کد خبر : 14764
  • چاپ خبر
هنرمند راوری:

با وجود کم‌مهری‌ها همچنان هنرمندان راوری باانگیزه کار می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری راورسلام ؛ نشست صمیمی هنرمندان با مسئولین با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره ارشاد، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان هنر و هنرمندانی از اکثر رشته های هنری شهرستان در محل زائزسرای سپاه برگزار شد. هنرمندان در این جلسه گلایه‌هایی داشتند که چندین سال است که در قول و وعده‌های مسئولین مانده

به گزارش پایگاه خبری راورسلام ؛ نشست صمیمی هنرمندان با مسئولین با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس اداره ارشاد، جمعی از مسئولین، پیشکسوتان هنر و هنرمندانی از اکثر رشته های هنری شهرستان در محل زائزسرای سپاه برگزار شد.

هنرمندان در این جلسه گلایه‌هایی داشتند که چندین سال است که در قول و وعده‌های مسئولین مانده و از سبد وعده‌ای آن‌ها به مرحله اجرا نرسیده است.

در این جلسه از هر رشته هنری یک نفر به نمایندگی از هنر خود به گزارش فعالیت‌ها و مشکلات پرداخت.

از جمله مشکلات مطرح شده توسط هنرمندان نبود مکان مناسب برای تمرینات، نبود بودجه و اسپانسر جهت حمایت مالی،بیمه هنرمندان، پیگیری جهت کارت شناسایی هنرمندان بود .

یکی دیگر از گلایه‌هایی که قابل توجه بقیه هنرمندان است تداخل اجرایی تئاترها در شهرستان بود وی گفت: در حالی که ماه‌ها تمرین برای یه شب اجراها انجام دادیم با تداخل اجرایی با تئاترهایی در نقاط دیگر شهر زحمات آن‌ها را هدر می‌دهد و ببیننده کمتری کار آن‌ها را خواهد دید.

در پایان این جلسه دکتر روحی مدیر کل ارشاد و اسلامی استان کرمان در پاسخ‌گویی به برخی مشکلات هنرمندان مواردی را مطرح کرد.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.