• تاریخ انتشار : جمعه 11 مهر 1399 - 12:02
  • کد خبر : 13231
  • چاپ خبر

با شلیک پلیس کرمان محموله سنگین کراک و هروئین کشف شد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله سنگین کراک و هروئین در عملیات رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۳ راور خبر داد. سردار “عبدالرضا ناظری” گفت: بامداد امروز رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۳ راور حین گشت زنی در محور کرمان – زرند به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور توقف آن

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف محموله سنگین کراک و هروئین در عملیات رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۳ راور خبر داد.

سردار “عبدالرضا ناظری” گفت: بامداد امروز رزمندگان یگان تکاوری ۱۱۳ راور حین گشت زنی در محور کرمان – زرند به یک دستگاه وانت مزدا مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

این مقام ارشد پلیس استان افزود: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد اما ماموران با سرعت عمل و استفاده از قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت خودرو و آن را متوقف کردند.

وی بیان داشت: در بازرسی از خودرو ۱۵۵ کیلوگرم کراک، ۲۰۴ کیلوگرم هروئین و ۲۳۱ کیلوگرم تریاک جمعا ۵۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و یک قاچاقچی دستگیر و یک خودرو توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان گفت: رزمندگان پلیس کرمان به صورت شبانه روزی محورهای اصلی و فرعی استان را تحت کنترل دارند و با هرگونه اعمال مجرمانه به شدت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.