• تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1402 - 11:15
  • کد خبر : 14792
  • چاپ خبر
بانوی محجبه راوری

بانوی محجبه ورزشکار راوری: حجاب به رشد من کمک می‌کند

بانوی محجبه ورزشکار راوری: احساس میکنم حجاب به رشد من کمک می کند. فاطمه منصوری بانوی موفق راوری درباره حجاب می‌گوید: ورزش و قهرمانی در کنار حجاب و چادر با محدودیت‌هایی همراه می‌شود، اما شدنی ست. فاطمه منصوری بانوی محجبه و ورزشکار راوری که تاکنون ۴ مدال کشوری و ۵۲ استانی در رشته کاراته گرفته

بانوی محجبه ورزشکار راوری: احساس میکنم حجاب به رشد من کمک می کند.

فاطمه منصوری بانوی موفق راوری درباره حجاب می‌گوید: ورزش و قهرمانی در کنار حجاب و چادر با محدودیت‌هایی همراه می‌شود، اما شدنی ست.

فاطمه منصوری بانوی محجبه و ورزشکار راوری که تاکنون ۴ مدال کشوری و ۵۲ استانی در رشته کاراته گرفته است حجاب خود را با دل و جان دوست دارد و به ما اینطور می‌گوید که:  شرکت در مسابقات با حجاب برایمان کمی سخت است، اما مانع پیروزی نیست و محدودیتی ایجاد نمی‌کند.

وی گفت: مطمعنا مسابقه دادن با حجاب نسبت به سایرین برایمان کمی سخت‌تر است، اما خواستیم با حجاب باشیم تا ثابت کنیم حجاب محدودیتی برای رسیدن به موفقیتمان ایجاد نمی‌کند و این موضع برایمان کاملا عادی شده است.

منصوری ادامه داد: بنظرم شناسه بانوان ایرانی حجاب آنهاست.و حضور ورزشکاران ایرانی نوعی فرهنگ سازی است، اگر حجاب مانع پیشرفت بود تا این زمان به این همه پیشرفت های چشمگیر دست پیدا نمی‌کردیم.

وی در پایان با خوشرویی و رضایت در توصیه ای به همسن‌‌های خود گفت: سعی کردم درس و ورزش را باهم ادغام کنم، خیلی اوقات بوده است که به محض برگشت از مسابقات شب درگیر امتحانات شدم و طوری نبوده که به خاطر ورزشکار بودنمان مدرسه و بعدا دانشگاه نمره اضافه‌ای بدهد و واقعا در زمان امتحانات به سختی درس خواندم، به نظر من یک ورزشکار باسواد خیلی با ارزش‌تر از یک ورزشکاری است که تحصیلات ندارد.
 
من خدا را شکر با تمام سختی‌هایی که بود، درسم را خواندم و با همه سختی‌ها توانستم کارشناسی را پشت سر گذاشته و وارد مقطع ارشد شدم و امیدوارم با جامعه ای با فرهنگ و تحصیل‌کرده برای کشورم افتخارآفرین باشم .

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.