• تاریخ انتشار : شنبه 8 شهریور 1399 - 16:55
  • کد خبر : 13038
  • چاپ خبر

بازدید از منازل مددجویی روستاهای طرز و فیض آباد و اهدا سبد کالا در قالب طرح مفتاح الجنه و تفقد و دلجویی از مددجویان روستایی در صبح تاسوعا

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ بازدید حجت الاسلام والمسلمین طاهری رئیس کمیته امداد راور به اتفاق نماینده جمعی از خیرین تهرانی از منازل مددجویی روستاهای طرز و فیض آباد و اهدا سبد کالا در قالب طرح مفتاح الجنه و تفقد و دلجویی از مددجویان روستایی در صبح تاسوعا صورت گرفت. حجت الاسلام و المسلمین حاج

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ بازدید حجت الاسلام والمسلمین طاهری رئیس کمیته امداد راور به اتفاق نماینده جمعی از خیرین تهرانی از منازل مددجویی روستاهای طرز و فیض آباد و اهدا سبد کالا در قالب طرح مفتاح الجنه و تفقد و دلجویی از مددجویان روستایی در صبح تاسوعا صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا طاهری رئیس کمیته امداد شهرستان با اشاره به اینکه این بازدید در روز تاسوعای حسینی و با مشارکت خیرین تهرانی و به نمایندگی حاج آقا عزیزی مدیر موسسه بیت الرقیه ( س) تهران صورت گرفت و از منازل مددجویی روستاهای طرز و فیض آباد بازدید بعمل آمد.

وی یادآور شد: در راستای اجرای این طرح با استفاده از وجوهی که از محل کمک های خیرین نیک اندیش جمع آوری شده است اکیپ های این نهاد با سرکشی از خانواده های محروم و نیازمند در زمینه های مختلف به آنها کمک می کنند.

وی تکریم فقرا و نیازمندان، ایجاد زمینه لازم برای همنشینی و مصاحبت با فقرا برای خیرین، مسئولان و آشنایی بیشتر آنها با زندگی افراد تهیدست، ایجاد حس همدلی در بین اقشار مختلف جامعه و تحکیم روابط عاطفی با آنها، آشنایی با نظرات، پیشنهادات مسئولان و سنجش اثر بخشی خدمات امداد، جلب کمک ها برای رفع و کاهش مشکلات فقراء بویژه مددجویان تحت حمایت را از اهداف طرح مفتاح الجنه عنوان کرد.

طاهری از خیرین و مردم نوعدوست شهرستان راور خواست: در روزهای عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین( ع) برای کمک به نیازمندان و ایتام این شهرستان کمیته امداد را یاری رسانند.

رئیس کمیته امداد راور افزود: خیرین گرامی می‌توانند با مشارکت در طرح اطعام حسینی در ایام ماه محرم به مبلغ دلخواه شرکت و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان راور به نیابت از آنها اقدام به طبخ غذای گرم و توزیع بین نیازمندان در ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش می‌نماید.

روش مشارکت :
از طریق کارت های عضو شتاب

شماره کارت کمیته امداد
۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۳۰۲۵۲
شماره حساب
۰۱۱۰۸۱۶۸۸۰۰۰۵
نزد بانک ملی بنام کمیته امداد راور

همچنین خیرین گرامی میتوانند از طریق تلفن همراه با شماره گیری کد ussd زیر که به صورت مستقیم به حساب امداد راور واریز می گردد در این امر خیر سهیم شوند.

۰۳۴۱۸#*۸۸۷۷*

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.