• تاریخ انتشار : جمعه 28 آبان 1400 - 15:18
  • کد خبر : 14097
  • چاپ خبر

امام جمعه راور: مانع فرهنگی مهم ترین مانع تولید است

امام جمعه راور گفت: مانع فرهنگی مانند ناامیدی و بی همتی مهم ترین مانع تولید است. حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: یک بخش مهم از جنگ نرم استعمار گران غافل کردن ملت ها از استعداد های خویش است.

امام جمعه راور گفت: مانع فرهنگی مانند ناامیدی و بی همتی مهم ترین مانع تولید است.

حجت الاسلام زمانی امام جمعه راور در خطبه های امروز نماز جمعه این شهرستان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: یک بخش مهم از جنگ نرم استعمار گران غافل کردن ملت ها از استعداد های خویش است.

وی افزود: غفلت و غارت مکمل یکدیگرند، غفلت مقدمه غارت و غارت افزایش دهنده غفلت است و زمانیکه بخواهند هویت و آرمان یک ملت را بگیرند ابتدا او را از ظرفیت، توانایی و نخبگی خود غافل و سپس او را غارت می کنند.

امام جمعه راور بیان کرد: رهبر انقلاب فرموده اند که باید در قبال مسائل کشور احساس مسئولیت داشته باشیم و این برداشت که باید همه چی آماده باشد تا نخبه ها بتوانند کار کنند اشتباه است بلکه نخبه ها باید خیلی از موانع را برطرف کنند و به گونه ای حرکت کنیم که ایران در دنیا منبع علم محسوب شود.

وی با اشاره به موانع تولید گفت: مهم ترین مانع در تولید موانعِ فرهنگی از قبیل ناامیدی، ناتوانی، بی حوصلگی، بی همتی، سرگرمی های مضر و… است.

حجت الاسلام زمانی عنوان کرد: اگر همه کمک دهیم و مواظب مسئولیت خویش باشیم تا دین روی زمین نماند اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وی در پایان فرمود: خودمان باید به فکر افتاده و با تذکر، مطالبه و… شهری پر جنب و جوش و با امید به آینده داشته باشیم و در صورت بی اعتنایی به این مسائل اتفاق خوبی نخواهد افتاد.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.