• تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1402 - 7:11
  • کد خبر : 14803
  • چاپ خبر
عضو شورای شهر راور:

آرزویی که سال‌ها در دل داشتم در حال محقق شدن بود

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، شمس‌الدین‌زاده عضو شورای شهر راور: باورم نمیشد که یکی از آرزوهایی که سال‌ها در دل داشتم رو به محقق شدن بود. رسول شمس‌الدین‌زاده این‌گونه سخن می‌گوید: از اولین لحظه شنیدن خبر در پوست خود نمیگنجیدم،راستی من هم میتوانم عازم دیدار ولی امر مسلمین شوم؟ وی گفت: باورم نمیشد که دست

به گزارش پایگاه خبری راورسلام، شمس‌الدین‌زاده عضو شورای شهر راور: باورم نمیشد که یکی از آرزوهایی که سال‌ها در دل داشتم رو به محقق شدن بود.

رسول شمس‌الدین‌زاده این‌گونه سخن می‌گوید: از اولین لحظه شنیدن خبر در پوست خود نمیگنجیدم،راستی من هم میتوانم عازم دیدار ولی امر مسلمین شوم؟

وی گفت: باورم نمیشد که دست تقدیر چنان رقم خورده که آرزویی که سال ها در دل داشتم رو به براورده شدن بود.

شمس‌الدین‌زاده ادامه داد: لحظه تجمع همسفران در گلزار شهدای کرمان و رخصت گرفتن از سردار دل ها، سردار مهربان مقاومت جهان اسلام رسیده بود.

وی تصریح کرد: او که با مهربانی تمام در وصیت نامه اش مردم کرمان را توصیه به ماندن با ولایت کرده بود،مدت هاست جمله ای از اون زمرمه هر روزم شده است، والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری رابطه قلبی و دلیلی و حقیقی شما با حکیمی ست که امروز سکان انقلاب را به دست دارد .

وی در ادامه گفت: با شوقی وصف نشدنی که حس و حال همه مشتاقان حاضر در گلزار شهدا بود از سردار خداحافظی کرده  و عازم به دیدار جان جانان شدیم .

شمس‌الدین‌زاده از شور و حال عجیبی گفت که بر همه همسفران حاکم بود، و ادامه داد: من که برای اولین بار عازم می‌شدم گذر زمان و سختی راه را  حس نکردم تا خود را مجدد غرق در جمعیت انبوهی از شیعیان منتظر حضرت حجت ارواحنافداه دیدم که مشتاقانه منتظر ورود ورود نائب امام زمان بودند.

وی گفت: نمایندگان شهر کرمان از اقشار مختلف وجود داشتند، و از یادگار مقاومت و سرباز ولایت قاب عکسی بزرگ در کنار حضرت عشق نصب شده بود که خودنمایی می‌کرد، و برای من تذکری بود و یادآور جمله معروف والله والله یکی از شئون عاقبت بخیری…

شمس‌الدین‌زاده گفت: با تمام جان غرق در کلام پدر مهربانی بودم که سال‌ها آرزوی دیدارش را داشتم، حضور در این حسینیه و در جمع عاشقان حضرت عشق به‌ مانند رویایی بود که در یک چشم بهم زدن پایان یافت.

وی صحبت‌هایش را چنین پایان داد که : خدایا عمر پربرکتش را تا ظهور امام غائب از نظر طولانی بدار و سایه لطفش بر سر جهان اسلام مستدام بدار.

انتهای خبر /کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.