• تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آذر 1402 - 16:31
  • کد خبر : 14770
  • چاپ خبر
معرفی آبشار مُکی شهرستان راور

آبشاری رها گشته در اعماق بی انتهای دل

آبشار زیبای مُکی که در زیبایی چیزی کم از آبشارهای بزرگ ندارد بعلت مسیر نامناسب و نبود تابلوهای راهنما در بین مردمان شهرستان راور گمنام مانده است. خبرنگار راورسلام ضمن معرفی بیشتر زیبایی این آبشار به همشهریان، برای حل مشکل مسیر روستای مُکی و به تبع آن آبشار قرار گرفته در این روستا و عدم

آبشار زیبای مُکی که در زیبایی چیزی کم از آبشارهای بزرگ ندارد بعلت مسیر نامناسب و نبود تابلوهای راهنما در بین مردمان شهرستان راور گمنام مانده است.

خبرنگار راورسلام ضمن معرفی بیشتر زیبایی این آبشار به همشهریان، برای حل مشکل مسیر روستای مُکی و به تبع آن آبشار قرار گرفته در این روستا و عدم وجود حتی یک تابلوی راهنما ، از مسئولین مربوطه از جمله، فرماندار، رئیس اداره راهداری و رئیس میراث فرهنگی شهرستان توقع پاسخگویی دارد.

محمودی رئیس اداره راهداری در این رابطه گفت: اعتبارات راه‌های روستایی از سوی فرمانداری تخصیص داده میشود، و در مورد راه مکی و ابدرجان امسال تخصیص اعتباری نداشته ایم.

وی گفت: در سال گذشته از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی معادن مبلغی به این جاده تخصیص داده شد که به اشتباه به اداره راه و شهرسازی واریز شد که تا این لحظه جابجا نشده که بتوانیم کاری انجام بدیم.

محمودی در پایان گفت: ما تا پایان سال با تیغ‌زنی کامل این جاده برای بهتر شدن این مسیر اقدام خواهیم کرد.

به این امید که گردشگری شهرستان بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد.

انتهای خبر/کمساری

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.