• تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 16:24
  • کد خبر : 12558
  • چاپ خبر

سوداگران مرگ بدانند نظام جمهوری اسلامی به شدت با آنان برخورد می کند

سردار مطهری گفت: سوداگران مرگ بدانند نظام جمهوری اسلامی به شدت با آنان برخورد می کند و نیروی های نظامی و انتظامی با کسانی که به هر دلیل بخواهند در نظام خللی ایجاد کنند  مقابله قهری خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان

سردار مطهری گفت: سوداگران مرگ بدانند نظام جمهوری اسلامی به شدت با آنان برخورد می کند و نیروی های نظامی و انتظامی با کسانی که به هر دلیل بخواهند در نظام خللی ایجاد کنند  مقابله قهری خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از راه آرمان؛ سردار محمد مطهری فرمانده لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز  در حاشیه امحا مواد مخدر در کمپ کرامت، در جمع خبرنگاران اظهار کرد : امروز شاهد انهدام بیش از ده ها تن مواد مخدر در استان کرمان هستیم.

وی گفت:این کشفیات  به همت  و تلاش نیروهای مسلح جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

فرمانده لشکر پیشکسوتان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد:جمهور اسلامی تلاش های زیادی برای مقابله با مواد مخدر در سطح ایران انجام داده است و خود را سپر بلایی برای سایر کشورها قرار داده است که در این راستا بیش از ۳ هزار شهید نیز تقدیم انقلاب کرده است.

سردار مطهری افزود: در استان کرمان در امر مقابله با مواد مخدر بیش از ۵۸۰ شهید و بیش از یک هزار و ۱۰۰ جانباز تقدیم کرده است.

وی ادامه داد: سوداگران مرگ بدانند نظام جمهوری اسلامی به شدت با آنان برخورد می کند و نیروی های نظامی و انتظامی با کسانی که به هر دلیل بخواهند در نظام خللی ایجاد کنند  مقابله قهری خواهد کرد.

افزایش صددرصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری

ناصر فرشید جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه  در راستای انجام وظایف پلیس که حفظ امنیت و ارتقا آرامش مردم است، اذعان کرد: پلیس های تخصصی و رده های عملیاتی خوشبختانه موفق شدند در سال ۹۸، ۲۹ درصد افزایش کشف داشته باشند و از ابتدای سال جاری تا به اکنون ۱۰۰ درصد کشفیات موتد مخدر را داشته اند.

وی گفت: مردم ولایت مدار استان کرمان این را در نظر داشته باشند که فرماندهی انتظامی در ۲۴ ساعت شبانه روز برای حفظ امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.