• تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تیر 1399 - 17:05
  • کد خبر : 12563
  • چاپ خبر

دختران جامعه اسلامی در مباحث علمی از حضرت معصومه (س) تبعیت کنند

رضا کرمی با اشاره به فعالیت های علمی و پاسخ به شبهات در این زمینه توسط حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: دختران جامعه باید در زمینه احترام به خانواد، همسرداری و زمینه های مختلف از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگو گیرند. به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از راه

رضا کرمی با اشاره به فعالیت های علمی و پاسخ به شبهات در این زمینه توسط حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: دختران جامعه باید در زمینه احترام به خانواد، همسرداری و زمینه های مختلف از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگو گیرند.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از راه آرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین رضا کرمی گفت: ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: این بانوی بزرگوار مشهور به کریمه اهل بیت هستند که یکی از معانی کریمه کوشا در عبادت است یعنی فردی که بسیار عبادت می کند.

این کارشناس مسائل مذهبی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها موقعیت بسیار رفیع و عظیم در بین اهل بیت علیه السلام دارند، تصریح کرد: قبل از تولد خانم فاطمه معصومه سلام الله علیها، جد بزرگوار این بانوی گرانقدر امام صادق علیه السلام، پدر، برادر و برادر زاده ایشان نیز از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها تجلیل کرده اند.

وی بیان کرد: امام صادق علیه السلام فرمودند” خداوند حرمی دارد که مکه است، و برای پیامبر صلی الله علیه و آله هم حرمی است وآن مدینه است. و حرم امیرالمؤمنین علیه السلام کوفه است. و حرم ما اهل البیت شهر قم است. و بزودی در قم، زنی از فرزندان من به نام فاطمه دفن می شود که هر کس مرقد او را زیارت کند بهشت بر وی واجب می گردد”.

حجت الاسلام و المسلمین کرمی با اشاره به اینکه زیارت نامه حضرت معصومه سلام الله علیها از ناحیه امام معصوم صادر شده است، عنوان کرد: از میرزای قمی پرسیدند آیا حضرت فاطمه معصومه(س) اهل قم را شفاعت خواهند کرد؟ در پاسخ فرمودند شفاعت اهل قم با من است، حضرت فاطمه معصومه(س) تمام شیعیان جهان را شفاعت خواهند کرد.

این کارشناس مسائل مذهبی اظهار کرد: روز ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به عنوان روز دختر نامگذاری شده است و دختران جامعه اسلامی باید به خود ببالند و در زمینه عبادت همچون این بانوی گرانقدر کوشا باشند.

وی با اشاره به فعالیت های علمی و پاسخ به شبهات در این زمینه توسط حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: دختران جامعه باید در زمینه احترام به خانواد، همسرداری و زمینه های مختلف از حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها الگو گیرند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.