• تاریخ انتشار : یکشنبه 25 خرداد 1399 - 9:24
  • کد خبر : 12516
  • چاپ خبر

اهدای مخزن آب جهت احداث آبشخورهای نذر طبیعت درپناهگاه حیات وحش دربند راور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راور سلام؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست گفت: احداث آبشخورهای نذر طبیعت در برخی از مناطق پناهگاه حیات وحش دربند اقدامی خیرخواهانه برای حفظ محیط زیست و موثر در زمینه تامین آب شرب حیات وحش است. مهندس محمدی افزود: با توجه به مشکل کم آبی و تداوم خشکسالی و خشک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی راور سلام؛ رییس اداره حفاظت محیط زیست گفت: احداث آبشخورهای نذر طبیعت در برخی از مناطق پناهگاه حیات وحش دربند اقدامی خیرخواهانه برای حفظ محیط زیست و موثر در زمینه تامین آب شرب حیات وحش است.

مهندس محمدی افزود: با توجه به مشکل کم آبی و تداوم خشکسالی و خشک شدن چشمه های مورد استفاده حیات وحش در پناهگاه حیات وحش دربند و دیگر مناطق زیست محیطی، یک فرهنگی عزیز با همراهی تنی چند از دوستان و همکاران به صورت خودجوش اقدام به تهیه مخزن ذخیره آب و در نهایت ساخت آبشخور‌ نموده و این اقدام را نذر طبیعت کردند.

وی اضافه کرد: بسیاری از این آبشخورها در مناطق سخت گذر و برخی در دشت های کم آب احداث شده و دوستداران طبیعت، وسایل و امکانات و مصالح مورد نیاز را کیلومترها به دوش کشیده اند و در ساخت و نصب آن مشارکت فعال داشته اند. از جمله این اقدامات احداث یک آبشخور است که در سال گذشته توسط خانم دکتر احمدی از دوستداران محیط زیست در پناهگاه حیات وحش دربند احداث گردید که وی اهل و ساکن تهران و از اساتید دانشگاه می باشند.

محمدی بیان کرد: با توجه به وسعت گستره مناطق امیدواریم شاهد همیاری خیرین محیط زیست برای ساخت آبشخور و تامین علوفه در قالب نذر طبیعت باشیم

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.