• تاریخ انتشار : شنبه 10 اسفند 1398 - 23:25
  • کد خبر : 11960
  • چاپ خبر

انهدام باند سارقان ساختمان های نیمه کاره

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران؛ سرهنگ “علیرضاسوری” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در مناطق مختلف سطح شهر “راور”، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت. وی افزود:ماموران انتظامی با

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از پایگاه خبری پلیس ایران؛ سرهنگ “علیرضاسوری” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره در مناطق مختلف سطح شهر “راور”، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:ماموران انتظامی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک نفر مظنون را شناسایی و آن را جهت تحقیقات دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مسئول انتظامی بیان داشت: این سارق در بازجویی های پلیس به ۲۰ فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف کرد.

سرهنگ”سوری” ادامه داد: در این رابطه با تلاش ماموران ۲ مالخر نیز که با این سارق به صورت باندی در انجام سرقت ها و خرید اموال مسروقه مشارکت داشتند در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان وسایل و مصالح زیادی کشف و تحویل مال باختگان شد.

فرمانده انتظامی راور در پایان خدمت به مردم را توفیقی بزرگ دانست و خاطرنشان کرد: امنیت در جامعه متعلق به همه و نیازمند مشارکت عمومی است و در این راستا شهروندان با ارتقاء ضریب ایمنی منازل و دقت در نگهداری اموال خود می توانند از وقوع سرقت پیشگیری کنند.

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.