• تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 اردیبهشت 1399 - 19:51
  • کد خبر : 12206
  • چاپ خبر

توزیع ۲۳هزار بسته مواد غذایی در فاز اول کمک مومنانه در استان کرمان

به گزارش مجله خبری راور سلام به نقل از آرمان کرمان حسین معروفی گفت:در فاز اول رزمایش کمک مومنانه در کرمان ۲۳ هزار بسته مواد غذایی جمعا به ارزش ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تقدیم خانواده های شناسایی شده می شود. به گزارش ” راه آرمان ” عصرامروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله

به گزارش مجله خبری راور سلام به نقل از آرمان کرمان حسین معروفی گفت:در فاز اول رزمایش کمک مومنانه در کرمان ۲۳ هزار بسته مواد غذایی جمعا به ارزش ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تقدیم خانواده های شناسایی شده می شود.
به گزارش ” راه آرمان ” عصرامروز سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم آغاز رزمایش کمک مومنانه که در بیت الزهرا موقوفه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، اظهار کرد: به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر رزمایش کمک مومنانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی درون کشور و رده های حمایتی از جمله کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، بهزیستی و … قرارگاهی به نام امام حسن مجتبی (ع) جهت کمک مومنانه تشکیل داد.
وی ادامه داد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) درسپاه استان کرمان همزمان با سراسر کشور و با هماهنگی امام جمعه کرمان، استاندار و رده های حمایتی آغاز به فعالیت کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تاکید بر این که فعالیت های قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) مسجد محوری است، عنوان کرد: قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) با هماهنگی ائمه جمعه شهرستان ها، امام جماعت مساجد و فرماندهان پایگاههای بسیج به شناسایی خانواده های نیازمند پرداخته است.
معروفی با بیان این طبق شناسایی انجام شده ۴۰ هزار خانوار در سطح استان به دلیل شیوع بیماری کرونا اقتصاد خانواده شان آسیب دیده شده، اظهار کرد:این خانواده ها تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی نیستند از این رو برای کمک معیشتی آنها اقدام کرده ایم و امروز ۲۳ هزار و ۶۰۰ بسته کمک حمایتی در سراسر استان آماده شده که طی ۲ روز آینده به این خانواده ها ارسال می شود.
وی اظهار کرد: در شهرستان ها نزدیک به ۱۶ هزار بسته کمک مومنانه بسته بندی شده و جمعا ۲۳ هزار بسته در استان که برابر با پانصد تن مواد غذایی است از این رو مرحله اول این رزمایش در استان کرمان به فضل الهی کامل شد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: فاز دوم کمک های مومنانه در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می شود و با هماهنگی انجام شده با تهران در استان کرمان فاز دیگری برای حمایت مردم سیل زده مناطق جنوب ویژه زهکلوت، جازموزیان، ریگان، ده رضا و شهداد به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.
معروفی با بیان این که در ماه مبارک رمضان تمامی آشپزخانه های سپاه ثارالله استان کرمان برای پخت و توزیع مومنانه در اختیار کمیته امداد قرار داده می شود، گفت: امسال سفره مهربانی در مساجد و خانه ها نداریم بلکه پخت در آشپزخانه های سپاه انجام و به وسیله بچه های جهادی و بسیجی به خانواده های نیازمندی که شناسایی شده است، تقدیم می شود.
وی عنوان کرد: هزینه هر بسته غذایی ۳۶۵ هزار تومان وجمعا ۸ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است که در فاز اول تقدیم خانواده های شناسایی شده می شود.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد:همه اقداماتی که سپاه پاسداران انجام می دهد فرمان مقام معظم رهبری و هدیه ایشان است چرا که اگر مقام معظم رهبری چنین فرمانی نمی داد این حرکت زیبا انجام نمی شد

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.