• تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 19:01
  • کد خبر : 13958
  • چاپ خبر

کرونا در کمین است در آستانه موج پنجم کرونا ویروس هستیم/اجرای محدودیت های بهداشتی جدید در راور

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار راور نسبت به آغاز موج پنجم کرونا در این شهرستان در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عادی انگاری توسط مردم هشدار داد. در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ، با اشاره به شیب افزایشی موارد ابتلا و بستری در

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار راور نسبت به آغاز موج پنجم کرونا در این شهرستان در صورت بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عادی انگاری توسط مردم هشدار داد.

در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا ، با اشاره به شیب افزایشی موارد ابتلا و بستری در شهرستان اظهار داشت: راور در لبه پرتگاه آغاز موج پنجم کروناست و باید بارعایت کامل پروتکل های بهداشتی از‌ موج جدید عبور کنیم.

فرماندار راور سلامت و حفظ جان مردم را مهمترین مسئله دانست و افزود: برای حفظ سلامت مردم همه باید پروتکل های بهداشتی(دوری از تجمعات و دورهمی ها،ماسک زدن و فاصله اجتماعی ) را رعایت کنند.

مالک اژدری با بیان اینکه با گسترش بیماری و افزایش تعداد مبتلایان کرونا، شاهد بی اعتنایی شهروندان و کاهش رعایت اصول بهداشتی در برگزاری دورهمی ها، تجمعات، جشن ها، مراسم ها و سفرها هستیم، و از اجرای محدودیت های جدید در راور خبر داد.

رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان راور ادامه داد: هرگونه برگزاری تجمعات و مراسمات مذهبی، جشن ها، دورهمی ها، همایش ها، سفر به مناطق و روستاهای خوش آب و هوا و کوهستانی شهرستان خصوصا در آخر هفته ها، و پارک ها تا اطلاع ثانوی و فعالیت تالارهای پذیرایی نیز با اعلام و نظر مرکز بهداشت راور ممنوع می باشد.

اژدری همچنین بر اعمال جریمه های تردد شبانه غیر ضرور (۲۲ الی ۴ بامداد) وکنترل خودروهای غیر بومی در سطح شهر راور و تشکیل تیم های نظارت و بازرسی بهداشتی بر اصناف مختلف پرخطر از جمله آرایشگاه های زنانه و مردانه، دفاتر پیشخوان دولت، فروشگاه های بزرگ و…. تاکید کرد.

وی همچنین بر لزوم توجه ویژه مدیران ادارات به رعایت اصول بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی توسط مراجعین و کارکنان تاکید کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.