• تاریخ انتشار : جمعه 10 بهمن 1399 - 9:50
  • کد خبر : 13533
  • چاپ خبر

کارخانه آسفالت راور با ۴۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری احداث می شود

در حاشیه بازدید استاندار کرمان از کارخانه در حال احداث آسفالت راور اعلام شد: این کارخانه تا چهار ماه آینده بهره برداری می شود و تاکنون ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای تکمیل ۲۰ میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد. به گزارش خبری راور سلام به نقل از خبرنگار ایسنا، امروز ۱۰ بهمن

در حاشیه بازدید استاندار کرمان از کارخانه در حال احداث آسفالت راور اعلام شد: این کارخانه تا چهار ماه آینده بهره برداری می شود و تاکنون ۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای تکمیل ۲۰ میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد.

به گزارش خبری راور سلام به نقل از خبرنگار ایسنا، امروز ۱۰ بهمن ماه در سفر استاندار کرمان به شهرستان راور راهدارخانه شهید سلمانی در گردنه خراسانی افتتاح شد.

برای ساخت و بهسازی این راهدارخانه ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

“سیدعلی سیدعلیخانی” مدیکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در این مراسم اظهار کرد: ۱۹ گردنه برف گیر در استان کرمان وجود دارد که در زمان بارش برف ۹۷۰ کیلومتر از جاده را تحت تاثیر خود قرار می دهد و گردنه خراسانی یکی از محورهاست.

وی افزود: همکاران راهداری ما هر ساله در فصل زمستان در این گردنه در کانکس مستقر می شدند که امسال این راهدارخانه و انبار شن و نمک با حداقل منابع ساخته شده است.

بنابراین گزارش، بهسازی و روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور راور – زرند با اعتبار ۶۷ میلیارد ریال نیز با حضور استاندار کرمان افتتاح شد.

همچنین دکتر زینی وند به همراه معاون عمرانی استانداری، فرمادار راور و جمعی از مسئولان استان و شهرستان از کارخانه آسفالت شرکت سکاف در راور بازدید کرد.

به گفته ابراهیمی مدیر شرکت سکاف در استان کرمان، ساخت این کارخانه آسفالت و سنگ شکن در زمینی به مساحت ۵ هکتار از دو ماه قبل آغاز شده و تا چهار ماه آینده بهره برداری خواهد شد که تامین مصالح، بتن آسفالت راهداری و راهسازی و شهرستان ها و دهستان ها را پوشش خواهد داد.

وی افزود: تاکنون برای ساخت این پروژه ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده و ۲۰ میلیاردتومان دیگر برای تکمیل نیاز است و با بهره برداری از این کارخانه آسفالت ۵۰ نفر به صورت مستقیم مشغول به کار می شوند.

استاندار کرمان همچنین از یکی از کارگاه های قالی بافی شهر راور بازدید کرد که در این کارگاه ۴۰ نفر در دو شفیت کاری مشغول به کار هستند.

برای بافت یک قالی ۱۲ متری سه نفر باید شش ماه کار کنند تا به اتمام برسد ضمن اینکه درحال حاضر به دلیل شیوع کرونا، پشت هر دار قالی دو نفر حضور دارند.

گفتنی است: در سفر استاندار به شهرستان راور همزمان چهار طرح آبیاری نوین با اعتبار ۲۷ میلیارد ریال در سطح ۱۲۲ هکتار و سامانه انرژی خورشیدی ۵۱۸ کیلوات با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، استاندار کرمان در بدو ورود به شهر راور با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهدا ادای احترام و به درخواست های مردمی که در گلزار حضور یافته بودند، رسیدگی کرد.

انتهای پیام

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.