• تاریخ انتشار : یکشنبه 4 آبان 1399 - 15:23
  • کد خبر : 13297
  • چاپ خبر

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور به مناسبت سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ علیرضا بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور در پیامی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر می باشد: بسمه تعالی حمد و سپاس خالق متعال را که اراده فرموده تا با ظهور صاحب الزمان، زمانه ی

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ علیرضا بستان پیرا مدیر آموزش و پرورش شهرستان راور در پیامی سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی

حمد و سپاس خالق متعال را که اراده فرموده تا با ظهور صاحب الزمان، زمانه ی آمیخته به ظلم، بیماری و تباهی بشریت، ختم به خیر گردد و صلاح بندگانش را در پیروی از اباصالح علیه السلام، مخزن گرانقدر خوبی و خیر قرار داده است تا شر و باطل مغلوب شده و انسانیت راستین با تمام شکوه و عظمتش رونمایی گردد.

با غروب یازدهمین آفتاب، امام حسن عسکری علیه السلام، طلوعی بی نظیر و شروعی ملکوتی، دنیا را از نور و روشنایی لبریز ساخت.

طلوعی اگر چه در ورای ابر غیبت، اما گرمابخش و تاریکی ستیز، شروعی که الفاظ برای توصیفش محدود بوده و زبان در تعریفش ناتوان.


دیدار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، گنجینه‌ی ارزشمندی است که خداوند به بندگانش وعده داده است.

ضمن تبریک سالروز آغاز امامت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به همه عاشقان آن حضرت به ویژه مردم متدین و ولایت مدار باب الرضای عشق، از خداوند متعال می‌خواهیم که با پوشاندن جامه مقدس ظهور بر قامت یوسف کنعان دل، قلوب بندگان را شادمان سازد و بیماریها و گرفتاریها را پایان دهد.

امید که همه ما از چشمه معارف ناب الهی سیراب گشته، سلوک ائمه معصوم علیه السلام را سرلوحه قرار دهیم، در دستگیری از مستمندان و یاری یکدیگر با نیت قرب الهی لحظه ای تردید به خود راه ندهیم‌ و از منتظران واقعی ظهور باشیم.

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.