• تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 - 14:37
  • کد خبر : 13476
  • چاپ خبر

نقش سردار سلیمانی در معادلات جهانی در کلام همرزم این شهید بزرگوار

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ عبدالله خواجویی از همرزمان شهید سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار راور سلام یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنیای استکبار از راه های گوناگون برای شکست انقلاب تلاش کرد اما به حمدالله با رهبری امام عزیز و همتی که نیروهای مسلح ایران، سپاه پاسدارن، ارتش، ژاندارمری سابق و

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ عبدالله خواجویی از همرزمان شهید سلیمانی در مصاحبه با خبرنگار راور سلام یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دنیای استکبار از راه های گوناگون برای شکست انقلاب تلاش کرد اما به حمدالله با رهبری امام عزیز و همتی که نیروهای مسلح ایران، سپاه پاسدارن، ارتش، ژاندارمری سابق و بسیجی ها انجام دادند تمام توطئه هایی که دشمن انجام داد نقش بر آب شد.

همرزم حاج قاسم بیان کرد: استکبار بعد از آنکه هر نقشه ای کشید نتوانست انقلاب را شکست دهد از طریق کشور های دوست ایران همچون سوریه، لبنان، عراق، یمن و افغانستان وارد عمل شد.

خواجویی در ادامه گفت: ترس استکبار از ایجاد جبهه ای واحد توسط مسلمانان در ایران و کشور های یاد شده بود، لذا وارد جنگ ۳۳ روزه با لبنان شد که وزیر خارجه آمریکا در آن زمان هدف این جنگ را ایجاد خاورمیانه ای جدید بیان کرده بود که بی شک غایت اصلی ایران بود.

عبدالله خواجویی ابراز کرد: دشمنان پس از جنگ ۳۳ روزه لبنان، جنگ با سوریه و عراق را به راه انداختند و داعش را ایجاد کردندکه برنامه آن ایجاد حکومتی بزرگ در منطقه شامل کشورهای عراق، سوریه، عربستان، کویت، لبنان و… بود که قطعا بازهم هدف اصلی ایران بود و بعد از شکست این کشورها به سراغ ایران می آمدند از این رو ایران وارد عمل شد.

وی خاطر نشان کرد: ماموریتی که رهبر انقلاب به سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی دادند این بود که وارد جنگ با داعش شوند و بحمدالله بخاطر پشتیبانی سردار سلیمانی دشمن در هیچ کدام از جنگهایی که راه انداخت پیروز نشد و تمام معادلاتی که در این منطقه به کار برد به وسیله سردار سلیمانی خنثی شد و این اجازه را نداد که دشمن براین منطقه حاکم شود. همچنین سردار سلیمانی جلوی این قصد شوم داعش که شهرهای مذهبی عراق را با خاک یکسان کند نیز گرفت.

همرزم شهید گفت: قصد داعش ورود به ایران بود و حتی تا ۳۰ کیلومتری مرزهای ما پیش آمدند اما جلوی ورود آنها گرفته شد که اگر گرفته نمی شد و وارد کشور می شدند همان مسائلی که برای مردم عراق، سوریه و حتی یمن بوجود آوردند در ایران نیز بوجود می آوردند.

خواجویی اظهار کرد: با اطاعت محضی که حاج قاسم از ولایت فقیه داست تمام ماموریت هایی که رهبری به ایشان دادند بدون کم و کاست انجام شد و معادلات استکبار جهانی در منطقه برای شکست نظام جمهوری اسلامی که هدف اصلی آنها بود به هم خورد.

همرزم حاج قاسم عنوان کرد: سردار سلیمانی با روحیه دیپلماتیکی که داشت همچنین توانست وارد روسیه شده با پوتین صحبت کرده و اورا وارد جنگ با داعش کند و این گونه توانستیم از نیروی هوایی روسیه نیز برای شکست داعش استفاده کنیم.

وی اظهار کرد: زمانیکه سردار سلیمانی به کشورهای یادشده رفت ارتش کار آمدی نداشتند در نتیجه سردار گروه های مقاومت را تشکیل داد؛ بسیج عراق، سوریه، افغانستان، پاکستان را تشکیل داد و حزب الله را نیز تقویت کرد و توانست تمام این بسیجیان را وارد جنگ کند که این کار از عهده هیچ کس غیر از سردار که روحیه ای معنوی پرصلابت و مردمی داشت ساخته نبود.

عبدالله خواجویی بیان کرد: سردار سلیمانی وحدتی بین نیروهای جمهوری اسلامی و نیروی های کشورهای ذکرشده بوجود آورد که انشاالله در اینده با همین نیروهایی که سردار تربیت کرده این فرموده رهبر که “۲۵ سال آینده اسرائیلی نداریم و حکومت فلسطین تشکیل می شود” تحقق مییابد و پرچم اسلام بر قبله اول مسلمین که قدس هست برافراشته می شود.

همرزم شهید در پایان تاکید کرد: نباید فراموش شود که سردار تحت لوای ولایت فقیه معادلات دشمن را در منطقه بهم ریخت و اگر غیز از این بود قطعا ایشان هم موفق نمی شدند.

انتهای پیام/ کارگرزاده

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.