• تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 - 10:21
  • کد خبر : 12937
  • چاپ خبر

مسلمانان از حادثه غدیر در جهت رشد و هدایت استفاده کنند/ غدیر، ادعای افرادی که نگاه سکولار به اسلام دارند را رد می کند

امان الله علیمرادی گفت: شایسته است مسلمین از حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل، پیدا کنند با توجه به‌ اینکه کسی وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبی مکرم اسلام منکر نشده است. به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از راه آرمان: حجت الاسلام و المسلمین

امان الله علیمرادی گفت: شایسته است مسلمین از حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل، پیدا کنند با توجه به‌ اینکه کسی وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبی مکرم اسلام منکر نشده است.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام، به نقل از راه آرمان: حجت الاسلام و المسلمین امان الله علیمرادی گفت: با بیان اینکه  حادثه غدیر، عیدالله‌الاکبر و بالاترین اعیاد بشریت، امت اسلامی و ملت ایران است که حادثه ای بسیار مبارک است، گفت: در این حادثه، در زمینه‌ هدایت و حکومت، تکلیف بشر معیّن شده و حاکمیت علم، عدالت، فضیلت و ولایت‌الله تعیین شده و حکومت زر، زور و دغل نفی، شده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد:  در روز غدیر دشمنان از نابود کردن دین مایوس شدند؛ چرا که برای اداره جامعه‌ اسلامی، نظام امامت مشخص شد.

وی بیان کرد: مسئله‌ غدیر از مسائلی است که به امت اسلامی کمک می کند که راه درست حرکت را گم نکنند و تکلیف مسیر عمومی امت را معین کنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیمرادی ابراز کرد: شایسته است مسلمین از حادثه غدیر، وسیله‌ای برای رشد و هدایت وافی و کامل، پیدا کنند با توجه به‌ اینکه کسی وقوع این حادثه و صدور آن کلمات را از نبی مکرم اسلام منکر نشده است.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: کسانى که اسلام را از مسائل اجتماعى و سیاسى برکنار می دارند و به مسائل شخصى و خصوصى، منحصر می کنند و به اسلام نگاه سکولار دارند؛ بدانند مسئله‌ غدیر، ادعای آنان را نفی می کند و جوابشان را می دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.