• تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 بهمن 1399 - 14:08
  • کد خبر : 13549
  • چاپ خبر

مردم صبور حجت آباد و کهنوج فیض اباد در انتظار وعده وعیدهای های مسئولین جهت رفع مشکل کم آبی و بی آبی روستای خود

به گزارش راور سلام؛ صدای فریاد مردم حجت اباد و کهنوج روستای فیض اباد هر روز رساتر از روز گذشته به گوش می‌رسد و آنها چشم انتظار تدبیر مسئولین برای رفع مشکل بی آبی و کم آبی روستای خود هستند. چند ماهی تا فرا رسیدن فصل گرما نمانده و مشکل کم آبی و بی آبی

به گزارش راور سلام؛ صدای فریاد مردم حجت اباد و کهنوج روستای فیض اباد هر روز رساتر از روز گذشته به گوش می‌رسد و آنها چشم انتظار تدبیر مسئولین برای رفع مشکل بی آبی و کم آبی روستای خود هستند.

چند ماهی تا فرا رسیدن فصل گرما نمانده و مشکل کم آبی و بی آبی منطقه کهنوج و حجت اباد حل نشده، مشکلی که از تابستان امسال زندگی را برای مردم این منطقه طاقت فرسا کرده و همچنان ادامه دارد .

هرچند مسئولین از شهرستان و حتی استان به این منطقه آمده و از نزدیک از این منطقه بازدید کرده و حتی قول هایی جهت رفع این مشکل داده شده اما هیچ وعده ای عملی نشده و هنوز در کش و قوس بروکراسی اداری می باشد.

خبرنگار راور سلام به سراغ آقای اسماعیلی مدیر اداره فاضلاب شهرستان رفته و از نزدیک با ایشان در مورد مشکل بی آبی این منطقه به گفتگو پرداخته است .

آقای اسماعیلی مدیر اداره اب و فاضلاب شهرستان راور میگوید: منتظر صدور مجوز حفر چاه از اب منطقه ای استان هستیم. برای حفر چاه در روستای کوهجرد مجوز حفر صادر شده ولی مجوز حفر چاه برای منطقه فیض اباد هنوز صادر نشده و پیگیر هستیم تا چند روز آینده مجوز حفر چاه برای فیض اباد هم صادر شود و به محض صدور مجوز بنا داریم عملیات حفر چاه تا قبل ازشروع سال جدید آغاز کنیم .

اسماعیلی افزود: مشکل بودجه وتجهیزات، لوله و… جهت انتقال آب اصلا نداریم به محض اینکه مجوز حفر چاه صادر شود با پیمانکار مربوطه قرارداد بسته می‌شود و حفر چاه را آغاز میکنیم .

درپایان اسماعیلی از مردم خواست در مصرف آب صرفه جویی کنند چرا که ممکن است بی آبی و قطعی آب به سایر روستاها و شهر راور هم کشیده شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.