• تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تیر 1399 - 17:52
  • کد خبر : 12848
  • چاپ خبر

فرمانده سپاه شهرستان راور خبر داد: مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان راور برگزار می گردد

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا عبداللهی فرمانده سپاه شهرستان راور در نشست خبری رزمایش کمک های مومنانه گفت: “در هر تهدیدی فرصتی نهفته است”، این یک گزاره عملی ثابت شده است، در مشکلات و تهدیدات، استعداد‌های فردی و جمعی شکوفا می‌شود و ملت‌ها از رهگذر سختی‌ها و عسرت، راه تعالی و

سرهنگ پاسدار غلامرضا عبداللهی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور گفت: در راستای فرمایشات امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی برکمک به افراد نیازمند، مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه همزمان با دهه امامت و ولایت در شهرستان راور برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ سرهنگ پاسدار غلامرضا عبداللهی فرمانده سپاه شهرستان راور در نشست خبری رزمایش کمک های مومنانه گفت: “در هر تهدیدی فرصتی نهفته است”، این یک گزاره عملی ثابت شده است، در مشکلات و تهدیدات، استعداد‌های فردی و جمعی شکوفا می‌شود و ملت‌ها از رهگذر سختی‌ها و عسرت، راه تعالی و پیشرفت را پیدا می کنند و به قله های موفقیت می رسند.

وی خاطر نشان کرد: شاید بتوان اصلی‌ترین فرصتی که از دل تهدید کرونا زاده شده را، تحکیم همدلی و وحدت آحاد جامعه اعم از مسئولان و مردم بدانیم.

سرهنگ عبداللهی در ادامه گفت: طی ماههای اخیر جلوه‌های زیبایی از تبلور همبستگی اجتماعی در ایران اسلامی نمود یافته است؛ از اعضای کادر درمانی که بعضاً چند ماه هست به صورت مستمر در بیمارستان‌ها مشغول خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند تا مسئولانی که بخشی از حقوق خود را به آسیب دیدگان کرونایی اختصاص داده‌اند؛ از جوانان بسیجی که جهادگونه و بدون مانور رسانه‌ای، شبانه به ضدعفونی کردن معابر عمومی و اطعام مساکین می‌پردازند تا صاحبان املاک و مغازه‌هایی که از دریافت اجاره‌بهای ماههای اخیر از مستاجران خود صرف نظر کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور بیان کرد: این همدلی و وحدت مثال‌زدنی و کم‌نظیر، سرمایه اجتماعی ماست و در ضمیر جمعی مردم ما نهفته است و در بزنگاه تهدیدات و بحران‌ها، تجلی آشکاری پیدا می‌کند. ریشه این وحدت و همدلی مسئولان و مردم و حرکت آن‌ها در مسیر انفاق و ایثار در این دوران کرونایی نیز، نفوذ معارف دینی در جامعه ما و باور آحاد جامعه ما به این معارف تعالی‌بخش است.

سرهنگ عبداللهی افزود: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه، با مشارکت مردم خیر شهرستان، بیش از ۱۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع گردید ومرحله دوم این رزمایش همزمان با دهه امامت و ولایت برگزار می‌گردد.

این مقام مسئول در ادامه گفت: در مرحله اول، بسیجیان این ناحیه با همراهی همه خیرین وموسسات خیریه و هیات با جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی وارد عمل شدند و بیش از ۱۸۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کردند و قرار است مرحله دوم این رزمایش از عید قربان و در سه مرحله: دهه امامت و ولایت، ۱۰ روز ابتدایی ماه محرم و دهه سوم ۱۰ روز پایانی ماه صفر خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: رزمایش نهضت کمک های مومنانه با رزمایش قبل تفاوت ویژه دارد، در رزمایش قبل کمکها معیشتی بود اما در این رزمایش هم کمکها معیشتی است و هم نقدی و به صورت کارت هدیه و هم به دلیل بازگشایی مدارس کمکهای البسه، کفش و کیف و لوازم التحریر توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.