• تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 14:42
  • کد خبر : 13921
  • چاپ خبر

شناسایی و دستگیری عاملین تخریب خودرو با سلاح سرد در راور

رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم راور: شناسایی و دستگیری عاملین تخریب خودرو با سلاح سرد در مناطق فیض آباد و طرز شهرستان راور معاون دادستان راور :خط قرمز دادستانی شهرستان راور ایجاد ناامنی برای جان و مال مردم است. به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از روابط عمومی و

رئیس دادگستری و رئیس شورای پیشگیری از وقوع جرم راور: شناسایی و دستگیری عاملین تخریب خودرو با سلاح سرد در مناطق فیض آباد و طرز شهرستان راور

معاون دادستان راور :خط قرمز دادستانی شهرستان راور ایجاد ناامنی برای جان و مال مردم است.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام به نقل از روابط عمومی و شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان راور، دکتر فرحبخش از دستگیری سه متهم در روستای فیض آباد خبر داد که لاستیک خودروهای اشخاص را با سلاح سرد تخریب نموده اند.

وی در تشریح این خبر گفت: پس از وصول شکایت عده ای از شهروندان محترم ساکن مناطق فیض آباد و طرز مبنی بر تخریب لاستیک خودرو های ایشان توسط افرادی ناشناس، موضوع در دستور کار دادستانی شهرستان قرار گرفت و با درایت و اقدام فنی و اطلاعاتی مامورین محترم انتظامی، عاملین این حادثه در اسرع وقت شناسایی و به دادستانی معرفی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

وی در ادامه افزود: قدرت نمایی با چاقو و تخریب و اخلال در نظم و آسایش عمومی از جمله جرایم علیه اشخاص و اموال تلقی می گردد که سیاست جنایی نظام حقوقی و تقنینی، این جرایم را دسته جرایم خشن و مستوجب مجازات شدید، تلقی می نماید.

معاون دادستان عمومی وانقلاب شهرستان در تکمیل این خبرادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، سریعا” مامورین پاسگاه انتظامی فیض آباد، وارد عمل شدند و با بررسی در محل و همچنین تحقیقات فنی، سه متهم اصلی این پرونده مورد شناسایی قرارگرفتند.

مجتبی استوار زاده تصریح کرد: هر سه متهم این پرونده دستگیرشدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودرو‌های شهروندان اعتراف کردند.

وی افزود: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی منتقل شدند.

معاون دادستان عنوان کرد:خط قرمز دادستانی شهرستان راور ایجاد ناامنی برای جان و مال مردم است لذا با هر گونه اقدامی که امنیت مردم را بخطر بیاندازد مطابق قانون با قاطعیت و شدت برخورد خواهد شد .

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.