• تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 20:50
  • کد خبر : 13323
  • چاپ خبر

ساماندهی فضاهای روستایی و کاربری های مختلف با مشارکت اعضای شورا و دهیاری از وظایف بنیاد مسکن است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان راور گفت: ساماندهی فضاهای روستایی و کاربری های مختلف با مشارکت اعضای شورا و دهیاری از وظایف بنیاد مسکن است. به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان راور گفت:از سال ۸۳ تا کنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان راور گفت: ساماندهی فضاهای روستایی و کاربری های مختلف با مشارکت اعضای شورا و دهیاری از وظایف بنیاد مسکن است.

به گزارش پایگاه خبری راور سلام؛ مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان راور گفت:از سال ۸۳ تا کنون بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به بهره برداری رسیده است که ۲ هزار واحد از آن مربوط به محل اعتبارات زلزله سال ۹۶ بخش کوهساران است و این واحد ها بیش از ۹۵ درصد پیشرفت داشته است.
متقاضیان توسط بنیاد مسکن به بانک معرفی و از تسهیلات با شود ۴ درصد و اقساط بلند مدت بهره مند شده اند.

وی با اشاره به قیمت بالای زمین و جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر شهر راور، از طرح تسهیلات روستایی(شهرهای کمتر از ۲۵هزار نفر) برای بازسازی واحدهای مسکونی خبرداد و گفت: چندین قطعه زمین در حاشیه شهر راور با قیمت و موقعیت مناسب به افرادی که توانایی خرید زمین در محدوده شهر را ندارند واگذار شده است و ادامه دارد.

عسکری گفت: شرط تاهل یا سن بالای ۲۵ سال برای آقایان و بومی محل بودن، از ملزومات واگذاری املاک مذکور می باشد، ضمن اینکه هر قطعه مشمول تسهیلات ۵۰ میلیونی ساخت ساز با سود پایین می باشد.

عسکری خاطرنشان کرد: بنیاد مسکن با همکاری اداره ی ثبت اسناد از سال ۸۲ تاکنون ۱۵۰۰ جلد سند برای روستاییان به ثبت رسانده است.

وی گفت: احداث پارک و بیش از ۵۰ هزار متر آسفالت در روستاهای بخش مرکزی و کوهساران از دیگر کارهای انجام شده توسط بنیاد مسکن است.

عسکری در پایان با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای خورند،فیض آباد،طرز و دهوج ابراز امیدواری کرد با واگذاری زمین در سایر روستاها طرح هادی و آسفالت روستایی آغاز گردد، همچنین وی از آغاز طرح هادی و واگذاری زمین در روستای تیران در آینده ی نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه

برچسب ها

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.