• تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تیر 1400 - 18:53
  • کد خبر : 13903
  • چاپ خبر

دستگیری ۲ قاچاقچی با ۲۶۸ کیلو تریاک

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات تکاوران یگان ۱۱۳ “راور” خبر داد. به گزارش راور سلام؛ سرهنگ “مهدی توسنگ” اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به شمال کشور مطلع

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از دستگیری ۲ قاچاقچی و کشف ۲۶۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در عملیات تکاوران یگان ۱۱۳ “راور” خبر داد.

به گزارش راور سلام؛ سرهنگ “مهدی توسنگ” اظهار داشت: رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر به شمال کشور مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: تکاوران یگان ۱۱۳ شهرستان “راور” با همپوشانی پلیس مواد مخدر شهرستان “رفسنجان” و “انار” مسیرهای تردد قاچاقچیان را مورد رصد قرار دادند و پس از گذشت مدت زمانی در محور فرعی “رفسنجان- انار” به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و طی عملیاتی منسجم آن را متوقف کردند.

سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر بیان داشت:  در بازرسی از این خودرو  268 کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ توسنگ در پایان خاطر نشان کرد:رزمندگان قرارگاه عملیاتی ابوذر با رصد مستمر تحرکات قاچاقچیان مواد مخدر هرگز اجازه نخواهند داد چنین افرادی برای رسیدن به اهداف شوم خود باعث اخلال در امنیت و آرامش اجتماعی مردم شوند.

منبع: خبرگزاری بسیج

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.