• تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مهر 1399 - 20:39
  • کد خبر : 13260
  • چاپ خبر

در مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان راور ۴۰۰بسته معیشتی توزیع گردید

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه صبح امروز با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس مرکز بهداشت شهرستان، مسئول بسیج سازندگی، تنی چند از مسئولین شهرستان و تعدادی از بسیجیان خواهر وبرادر راور در مسجد جامع راور برگزار گردید. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور گفت: مرحله سوم

به گزارش پایگاه خبری راورسلام؛ سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه صبح امروز با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، رئیس مرکز بهداشت شهرستان، مسئول بسیج سازندگی، تنی چند از مسئولین شهرستان و تعدادی از بسیجیان خواهر وبرادر راور در مسجد جامع راور برگزار گردید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان راور گفت: مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه برای توزیع ۴۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان و افراد کم درآمد و آسیب‌پذیر که به دلیل بیماری کرونا متضرر شده‌اند، توزیع گردید.


سرهنگ پاسدار غلامرضا عبدالهی صبح امروز در حاشیه اجرای این رزمایش به خبرنگار ما گفت: ارزش بسته های غذایی توزیع شده۴۰۰ هزارتومان است که با همکاری سپاه ثارالله استان و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان توزیع می شود.


وی اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان این سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه است که در شهرستان راور اجرا می شود و با این اقدام خدا پسندانه از خانواده های نیازمند حمایت می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه راورگفت: نیروهای سپاه پاسداران همیشه و در همه عرصه ها پیش قدم بوده اند که این بار نیز از ابتدای بحران کرونا تاکنون نقش موثری در کمک رسانی به بیماران و ضدعفونی خیابان ها و معابر داشتند و در اجرای رزمایش همدلی و کمک مومنانه نیز همواره پیشقدم و تاثیرگذار هستند.

فرماندار راور نیز با اشاره به بحران کرونا از تلاش های کارکنان و پرسنل بهداشت و درمان به عنوان مدافعان صیانت از سلامت مردم و زحمات شبانه روزی ستاد مقابله با کرونا و همکاری بسیار خوب مردم قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: اقدام بسیار ارزنده خیران و همه دستگاه ها و سپاه در یاری رساندن به نیازمندان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی قابل ستایش است و نیروهای سپاه همیشه در همه بحران ها کمک حال مردم بوده اند.
انتهای پیام /

لینک کوتاه

برچسب ها

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.